2021-04-15, 20:04
Medlem
Pentagon bekräftar att en filmsekvens som är tagen från ett av deras fartyg är äkta. Den visar triangelformade objekt i skyn. Vad är detta för objekt?

https://globalnews.ca/news/7757069/ufo-pyramid-sphere-leaked-footage-pentagon-uap/
Citera
2021-04-15, 20:12
Medlem
Queenofqueenss avatar
Det verkar som politiker världen över kommit överens om att "hitta" på att vi är hotade av utomjordningar. Givetvis handlar allt om att bygga upp "rymdförsvar" där dom tilltänkta pengarna till det projektet försvinner spårlöst från kassan......
Och det här med att resa till mars...vi har inte ens landat på månen än...bara lurade idioter som tror det..
Citera
2021-04-15, 20:14
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einh
Vad är detta för objekt?

Det går ju inte att säga eftersom det är oidentifierat? 😂

Nämen, spännande hursomhelst. För ett år sedan hade jag avfärdat det direkt, men intervjuerna med David Fravor hos Lex Fridman och Joe Rogan fick mig att omvärdera min syn på besökare från yttre rymden..
Citera
2021-04-15, 20:17
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Det verkar som politiker världen över kommit överens om att "hitta" på att vi är hotade av utomjordningar. Givetvis handlar allt om att bygga upp "rymdförsvar" där dom tilltänkta pengarna till det projektet försvinner spårlöst från kassan......
Och det här med att resa till mars...vi har inte ens landat på månen än...bara lurade idioter som tror det..

Hur vet du att det inte är du som är lurad då? Gissar du baserat på vad du anser är sannolikt eller har du något bevis? Nyfiken!
Citera
2021-04-15, 20:28
Medlem
Narutoshippchops avatar
Klart de ät äkta. De är anti-gravitationsdrönare som ägs av militären. De kallas för TR3B Black manta.
Citera
2021-04-15, 20:30
Medlem
voidguests avatar
Så de bekräftar att videon är på riktigt? So what. Det bekräftar inte aliens utan att man inte kan identifiera objektet. Är väl i vanlig ordning något test av ny hårdvara som man inte har officiell tillåtelse/vetskap till att testa, lättare att skylla på "jag vet inte" eller "aliens". Det händer hela tiden.

Ni är inte kloka.
Citera
2021-04-15, 20:31
Medlem
trickydicks avatar
Var när hur är videon filmad? Och har Pentagon verkligen bekräftat äktheten?
Citera
2021-04-15, 20:38
Medlem
Qusimotos avatar
2019 och bildkvaliteten är sämre än en potatis
Citera
2021-04-15, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gwildor
Det går ju inte att säga eftersom det är oidentifierat? 😂

Nämen, spännande hursomhelst. För ett år sedan hade jag avfärdat det direkt, men intervjuerna med David Fravor hos Lex Fridman och Joe Rogan fick mig att omvärdera min syn på besökare från yttre rymden..
Du faller in i en globalistisk agenda. Grattis till hjärntvätten.
Citera
2021-04-15, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Hur vet du att det inte är du som är lurad då? Gissar du baserat på vad du anser är sannolikt eller har du något bevis? Nyfiken!

Någon som lyser med ficklampor ?
Citera
2021-04-15, 21:22
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoooomAliEr
Du faller in i en globalistisk agenda. Grattis till hjärntvätten.

Extremt lustigt att du inte inser ironin i att kalla folk hjärntvättade och i samma mening gnälla om en globalistisk agenda 😂

Det var för övrigt en förjävla snabb analys av dig, enbart baserad på att jag lyssnat på två avsnitt av två olika podcasts. Bra jobbat
Senast redigerad av Gwildor 2021-04-15 kl. 21:24.
Citera
2021-04-15, 21:26
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwildor
Extremt lustigt att du inte inser ironin i att kalla folk hjärntvättade och i samma mening gnälla om en globalistisk agenda 😂

Varför skulle det vara lustigt? Massvis med miljardärer har gått ut och berättat om sin globalistiska agenda.

Här är ett exempel:

"Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who makes its laws!" - Mayer Amschel Rothschild

(en av världens rikaste familjer)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in