Tycker Tanja och Dompa börjat prata med varandra rätt mycket. Förstå grejen om de två hittar varandra på ett djupare plan. Tror de skulle matcha varandra bättre än Emelie och Dompa.
Jag måste uppriktigt säga att Mergim är den absolut överlägset vidrigaste människan jag någonsin har beskådat.
Jag älskade att att titta på bb innan han kom in, varje dag på jobbet såg jag fram emot att få titta på bb med min fästmö på kvällen.
Men sedan han kom in så tycker vi knappt om att titta längre, det känns som att ett mörker har lagt sig över huset.
Han får medvetet de andra deltagarna att må dåligt endast för egen vinning och han har tydliga psykopatiska och narcissistiska drag, det är riktigt obehagligt att se på.
Otroligt synd då denna säsongen var riktigt trevlig att kolla på innan!
Han har redan förstört en hel säsong så hoppas fanskapet åker så fort som möjligt och inte förstör mer av denna säsongen än han redan gjort.
Senast redigerad av NicLin 2021-04-15 kl. 20:18.
Håller typ med. Mitt fördelas över honom och Nardos. Merparten till honom dock. Emelie tycker jag inte om heller. Men gör vi oss av med Mergim a s a p blir jag (tillfälligt) nöjd.