2021-04-15, 18:50
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Vad är cenCur?
Jag har ingen aning😂

Låt mig hjälpa dig cencur är censur. Men med en bättre stavning.
Medlem
wolfiess avatar
jävla fittcensur hållit på hela dagen, inte för det händer nåt kul i huset men ändå
Medlem
är inte cmore nere så är det censur istället, och är det inte det så är det dötid 90% av dagen...
2021-04-15, 18:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni måste förstå 2 saker. AD manipulerar killar så dom hamnar i dålig dager. Lill Vickan gör likadant, speciellt mot Nardos.

Ja om man ser till AD:s påstådda omtänksamhet gentemot Dompa när "Douchbag" grejen blev enorm för att AD gick till Dompa direkt och skulle berätta vad Emelie sa till Joel. Det ledde sen till att "alla" blev involverade och Dompa kände sig som den åtalade i domstolen och att detta förlängdes sen med att folk pratade om det, vilket gjorde att Dompa hamnade i dålig dager!

T.om med Emelie sa till Dompa att AD är nyfiken och vill inte hans bästa! Nej hon har helt rätt och detta är inte första gången AD vill få andra att sticka ut som dåliga. Han utnyttjade Simons tidigare utbrott på Nardos ute i köket då han vet att det redan är infekterat. AD lämnar sitt samtal med Nardos och flyr till logementet för han VET att där kommer Simon att lacka på Nardos, vilket han också gör och detta är precis det AD vill för senare skrattar han åt Simon och hans explosion och påpekar återigen om hans temperament. Detta är bara en av gångerna han skapar dessa situationer. Hade han varit så diplomatisk så hade han tänkt,. "Nej jag går inte in där med Nardos när Simon och hon redan råkat i luven på varandra!"

Detta är 100% taktik från AD;s sida och för honom är detta kalas och flera steg närmare miljonen då andra syns ur ett negativt perspektiv av både tittare och de andra i huset!

Varför tror jag detta om AD? Jo för att han gör så olika i vissa situationer och rimmar så illa med hur han talar med sin käft. Han vill inte att någon ska må dåligt, han talar högt om hur han nu ska visa medkänsla till någon jämför jag med fariseism. Det betyder att man vill visa upp ett rättfärdigt yttre och man söker människors beundran samtidigt som deras inre är fullt av hyckleri. T.ex Jag ser en tiggare sitta ensam i ett gathörn och det är sent på kvällen men jag ger honom inte det varma kaffet och kanelbullen, alldeles tomt på torget. Nästa morgon sitter samma tiggare kvar och folk samlas på gatorna, jag springer till Pressbyrån för att köpa en varm kopp choklad och bullar, jag lämnar över det till tiggaren som utbrister,, "Gud Välsigne Dig" samtidigt som andra på torget SER och HÖR allt. Vilket av dessa två tillfällen känns mer äkta och genuint?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-15 kl. 19:12.
2021-04-15, 18:52
Medlem
Nu käkar mössan sin bar från imorse, ajabaja!!!
Dom ska väl bara käka nötter
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vem röstar du kvar i huset på måndag?

Tanja
444
Dennis
178
Madde
119
Jaquline
34

Vem skulle du rösta ut på måndag?
Jaquline
514
Madde
61
Dennis
31
Tanja
10

Mammagruppen Facebook
Jaq åker, det vet alla även hon.
Medlem
Vilken go stämning det var efter censuren?
2021-04-15, 18:55
Medlem
wolfiess avatar
varför sitter adrian o smygäter i sovrum 2?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Vad är cenCur?
Jag har ingen aning😂

Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Låt mig hjälpa dig cencur är censur. Men med en bättre stavning.

Cmore borde ta patent på ”cencur” nu.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja om man ser till AD:s påstådda omtänksamhet gentemot Dompa när "Douchbag" grejen blev enorm för att AD gick till Dompa direkt och skulle berätta vad Emelie sa till Joel. Det ledde sen till att "alla" blev involverade och Dompa kände sig som den åtalade i domstolen och att detta förlängdes sen med att folk pratade om det, vilket gjorde att Dompa hamnade i dålig dager!

T.om med Emelie sa till Dompa att AD är nyfiken och vill inte hans bästa! Nej hon har helt rätt och detta är inte första gången AD vill få andra att sticka ut som dåliga. Han utnyttjade Simons tidigare utbrott på Nardos ute i köket då han vet att det redan är infekterat. AD lämnar sitt samtal med Nardos och flyr till logementet för han VET att där kommer Simon att lacka på Nardos, vilket han också gör och detta är precis det AD vill för senare skrattar han åt Simon och hans explosion och påpekar återigen om hans temperament. Detta är bara en av gångerna han skapar dessa situationer. Hade han varit så diplomatisk så hade han tänkt,. "Nej jag går inte in där med Nardos när Simon och hon redan råkat i luven på varandra!"

Detta är 100% taktik från AD;s sida och för honom är detta kalas och flera steg närmare miljonen då andra syns ur ett negativt perspektiv av både tittare och de andra i huset!
Kul att nån fattar.👍
2021-04-15, 18:56
Medlem
Ghandis avatar
hmm...var det nu judith hade rytit till, var det till tjackie verkar det som dåå... därför cencur o dom inte vågar visa det.

O Tanja säger att d e 1 fis i rymden..... kan hon inte fattar att hon förminskar dom och bestämmer vad som är rätt o fel för alla andra...
2021-04-15, 18:57
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Cmore borde ta patent på ”cencur” nu.

Cmore fanns inte när jag började använda det. Det är redan original skyddat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem