2021-04-15, 17:37
Medlem
Dubbelmoralen Mergim är igång igen.

När dom röstade på honom: "Jag fattar inte varför dom röstar på mig?! Ser dom mig som ett hot eller? Man ska rösta på den man anser är det största hotet! Dom fattar inte spelet!".

När dom röstade på Tanja: "Jag fattar inte varför dom röstar på Tanja? Hon är ett hot! Man ska rösta på den man tror är svagast som man kan sitter säker mot i en utrustning! Dom fattar inte spelet!"

Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergim och Pedram är rätt lika på det området. Pedram kör också sin attittyd och sina visdomsord om hur saker borde vara. Likadant när båda påminner de andra (hotar) om att -" Vill ni se drama?, Jag kan ge drama, Ni har inte sett mig arg?" Blah, bla , blah

Båda utövar hyckleri, babblar en sak men agerar tvärtom. Förespråkar och har tal om hur andra ska vara och bete sig men de gäller inte Mergim och Pedram själva!

Samma uppfostringsmönster. Ta det du vill ha, och om det behövs gör det med list, rövslickande, offerkoftande och våld. Det är sådant som danar sådana trevliga människor.

Precis, det gäller inte dem när boumerangen (karman) vänder tillbaka till dem själva. Det är ok att vara ett svin, så länge som ingen är det mot dig själv. Den gyllene regeln har aldrig inpräntats i dem...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Skjut mig inte nu, men tycker det är bra att han skapar lite oro i kumbaya stämningen som har varit i huset sedan start.
Ja, det är sant. Jag tycker det är kul att det händer något men han är fortfarande ett psykfall och jag fattar inte att de därinne som tvingas bo och ”lita” på honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oj mergim la 2 poäng på dennis alltså

Jackie 2 poäng dennis 1 poäng joel

är det nardos&emelie som röstade på tanja eller fick hon kniven från turkosa

Nardos gav helt klart en 2a till Tanja. Inget snack
2021-04-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Albanen har ändå utvecklats till att vara fulare och vidrigare, även fysiskt. Tänk nu klart. Han är som han är ändå väljer stolpskotten där inne att köpa det. För att följa en idiot måste man själv ligga några steg efter. Så ha förståelse. Det vi har misstänkt är tyvärr en tråkig sanning. Los idiotos.
Riktiga korkskallar. Sa ju det redan när de beslutade sig för att inte pakta fast de fick. Vill de inte vinna en miljon?
2021-04-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Du har säkert rätt. Men då skulle man slå in hans fula tryne inom fem röda.

Ja som sagt, jag hade gått bananas första veckan! Hur fredlig jag än är hade det varit svårt att inte nita några där inne...
2021-04-15, 17:39
Medlem
Mouchinos avatar
Mergim ska ut för jag tycker inte att han verkar psykiskt stabil nog för att vara isolerad i ett hus 24/7!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nardos gav helt klart en 2a till Tanja. Inget snack
Den "kvinnan" skall också ut vid första bästa tillfälle. Fan gör ont i mig att INGEN av axelmakterna (Mergim, Nardos, Fejkelie) kommer åka på måndag.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Samma uppfostringsmönster. Ta det du vill ha, och om det behövs gör det med list, rövslickande, offerkoftande och våld. Det är sådant som danar sådana trevliga människor.

Precis, det gäller inte dem när boumerangen (karman) vänder tillbaka till dem själva. Det är ok att vara ett svin, så länge som ingen är det mot dig själv. Den gyllene regeln har aldrig inpräntats i dem...

100%

Ömsesidig Respekt! Att kräva respekt från andra men inte vara villig att ge tillbaka tyder på en rätt skev världsbild och än mer relationen till sina medmänniskor.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-15 kl. 17:43.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Du vet att hon gillar Emelie skarpt och ser henne som en av sina närmsta därinne? Innebär att hon inte kommer lägga poäng på henne och därmed minskar chanserna Emelie kommer kunna röstas ut så länge Judith är kvar..
Risken är att även Lill Vickan blir topp 4, men det önskar jag inte.
2021-04-15, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Den "kvinnan" skall också ut vid första bästa tillfälle. Fan gör ont i mig att INGEN av axelmakterna (Mergim, Nardos, Fejkelie) kommer åka på måndag.

Emelie kan ha röstat på Tanja också ja, och fått med sig Dennis på den.
2021-04-15, 17:43
Medlem
Haha, BB skickar in falukörv och Mergim surar. Igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in