2021-04-15, 15:10
Medlem
Röstar kvar Tanja.
Röstar ut Jaq.
Tycker synd om Jaq men det kommer inte bli lättare för henne i det där huset så det är faktiskt lika bra hon lämnar när hon mår så dåligt av det. Hon verkar ha lite svårt för det sociala och de andra tar bara mer och mer avstånd från henne.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
kan man titta på folks nomineringar nåstans?
Det brukar komma klipp i appen, och i avsnittet.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vad är deras siffror vet vi det än? En medioker youtuber snittar nog fler tittare per daglig upload än vad Big Brother gör. Tyvärr har jag tittat 60% av säsongen så känner mig manad till att se klart den. Däremot ser jag inte alls lika mycket längre. Tittar på uppdragen, slöar lite till det på kvällen och så fort det blir fest så stänger jag av.

Det som borde vara höjdpunkten är det sämsta denna säsong, festerna. Fyfan vad tråkiga dom är. Händer inget.

Det skrevs tidigare att måndagsfinal var 85.000 och tidigare i säsongen var livestreams 22.000.
2021-04-15, 15:11
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jaha, så idioterna hade inte stake nog att sätta psykoMergim löst?

FyFan! 🤮

Alldeles för lite cojones i huset...som Zlatan skulle sagt.
2021-04-15, 15:11
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla fyra röster på mmmmm Madde från Grodan.

mina 2 på Tanja
2021-04-15, 15:12
Medlem
Inget att diskutera här. Riskerar inget och kommer att rösta kvar Tanja!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nix. Du tyckte att han var otippad.

Ja det tyckte jag! Trodde han var mer omtyckt i huset. Men jag glömde bort hur fega alla där inne är! Så nu när han är nominerad tror jag det beror på att han är ny. Dom är för fega för att nominera med hjärtat eller hjärnan och tar den enkla utvägen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det var skönt också för honom att få se att folk faktiskt tycker om honom"

NEJ NARDOS

det enda han och vi fick se är att ingen VÅGAR nominera honom för att ingen vill riskera att bli kvävd med en kudde i sömnen

och för att du lobbat järnet för att det är synd om honom

era små råt..-
åk hem

Precis! Å det Nardos indirekt säger (efter att ha påtalat att ingen nominerad är originalare) att Tanja inte är omtyckt i huset. Hon är en orm!

Sen tyckte det ju inte att de skulle prata om nomineringarna men villa pratar mest? Vad är syftet med det? Uppmaning till ”fans” att rösta ut nån speciell?
Medlem
Mergim fortsätter manipulera. "Hoppas inte folk gjorde det för att vara snälla. Nominera mig om ni vill" Största sopan jag sett i tv.
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim har redan hittat offerkoftan, "jag vell änte att folk inte nominerar mig om de inte vill ha mig kvar...!"
Medlem
Shtre1s avatar
Det är väl ganska självklart att man skulle bry sig om man blir nominerad så jag förstår inte varför man ska säga att man inte gör det fast det märks på personen(Jaqi). Hade varit bättre om hon sa att hon blev ledsen så dem andra kunde ha dåligt samvete
2021-04-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fan vad otaktiskt att nominera Tanja.

Jaja, hon klarar sig, jag hoppas Dennis klarar sig, kommer rösta på Madde eftersom hon kan bli bortglömd. Hejdå Jacki, smell you later.
Nu är du typ sjunde personen som skriver att Tanja är min favorit men jag kommer rösta på någon annan för hon kommer ändå räddas. Det finns OTROLIG stor risk att hon kan ryka för det är 4 pers som sitter löst och alla kommer anta att Tanja har mest röster och väljer att rösta kvar någon annan, detta är stort mistag och ALLA på Fb bör rösta kvar Tanja för att vara på säkra sidan. Jag hade köpt argumentet om det var 2-3 personer som var nominerade. RÖSTA KVAR TANJA, om hon ryker då kommer Nardos MED STÖRST SANNOLKHET VINNA HELA SKITEN. TANJA ÄR VÅRT ENDA HOPP FÖR ATT FÖRHINDRA DET FRÅN ATT HÄNDA!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in