Man kan ju undra hur dom som jobbar där orkar sitta och titta på det här i 8 timmar per man varje dag? Jag tog en gratisprov men blev så djävla stressad och fastnade i något som var outhärdligt. Att lyssna på Mergim, Nardos och fläskberget Judit var hemskt. Det hände i princip ingenting. Judit ser verkligen ut som hon har ett handikapp och jag kan förstå om Julia har stark ångest efter att pullat med den människan. Själv hade jag köpt en snara. Skulle vara kul att se hur dom låg där och njöt av varandra. Finns det nåt klipp på det?
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 13:26.
Går inte att översätta till en hel mening...Alla satte igång och skulle låtsas som att dom behärskade språket flytande. Det var väl Emilie som jag tyckte verkade kunna engelska bra.. Dom andra upplevdes som papegojor och stakade fram upprepningar av enkla fraser...Pinsamt och det hade varit bättre om dom höll käften..
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 13:32.
Går inte att översätta till en hel mening...Alla satte igång och skulle låtsas som att dom behärskade språket flytande. Det var väl Emilie som jag tyckte verkade kunna engelska bra.. Dom andra upplevdes som papegojor och stakade fram upprepningar av enkla fraser...Pinsamt och det hade varit bättre om dom höll käften..
Nästan så jag vill se kvällsavsnitt för första gången på länge, bara för att se hur de får till det
Han pratar lika illa som de flesta svenskar, det är väl ingens engelska som sticker ut i positiv bemärkelse. Pedram har kollat mycket på maffiafilmer. Har Adrian sagt ett ord sen svenska förbjöds?!