2021-04-15, 11:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Mergim - "Jag hade ingen förra året, jag klarade mig själv."

W
T
F
2021-04-15, 11:33
Medlem
Känns som att Mergim spär på så in i helvete om saker från förra året, talar om för andra hur arg han blev när folk röstade på honom.
Varför är han som sneaky tråkig-typ igen.
För jävlar vad han försöker manipulera dom andra nu. Usch!
Och nu var han supersnabb med att ta sig själv inför en betydande roll, för han är rädd för att inte få vara med i gemenskapen/rädd för att bli utanför... vilken liten människa han är inombords egentligen
2021-04-15, 11:34
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hörni!! Hur o var kan man skicka in tittarfrågor till de nominerade? Jag missar det varje gång! -.-

Big Brother lägger upp en frågelåda på sin instastory
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Frågan är var de drar gränsen? Judith sa ju tidigare att hon tänkte köra på det hon sagt från start - att rädda kvar de personer som hon har som "sin trygghet" där inne. Lite gränsfall på det, va.

Ja verkligen.

Sörplade kaffe men det jag hörde var att Nardos var rädd att få Tanjas följare efter sig för att hon är så "ärlig som peshon" som snackar med Tanja så hon verkar rädd att sitta i stolen pga det. Så var inte exakt om att nominera Tanja eller så. Kändes mer underförstått men det är min värdering.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Absolut! Varför behövde hon säga det? Det är ju helt naturligt att göra så, det är nog vad folk i allmänhet förväntar sig också. Varför säga det högt om det inte finns en baktanke?

Till hennes försvar så frågade Tanja om hon hade bestämt sig för hur hon skulle rösta. Men det blev väldigt tyst direkt efter att Judith svarat, tror inte Tanja förväntade sig ett så pass utläggande svar. LOL.
2021-04-15, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Big Brother lägger upp en frågelåda på sin instastory

Tack!! Då får jag försöka hålla koll där! Man borde fan kunna få notis om sånt här...
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nardos min när alla röstade Madde istället för henne för "fjärran tid"-uppdraget haha

Haha det var klockrent. Nardos ba ”jag vill också”, någon ”du var general förra veckan” hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja verkligen.

Sörplade kaffe men det jag hörde var att Nardos var rädd att få Tanjas följare efter sig för att hon är så "ärlig som peshon" som snackar med Tanja så hon verkar rädd att sitta i stolen pga det. Så var inte exakt om att nominera Tanja eller så. Kändes mer underförstått men det är min värdering.

Men snälla, står verkligen inte ut med HENNE SOM PESHON.
2021-04-15, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Adrian vill säkert bara ha Madde runt sitt lillfinger för nomineringarnas skull.
Fast han vet att hon ALDRIG skulle nominera honom ändå
2021-04-15, 11:38
Medlem
Skriver ni in till Big Brother, ni som hört detta som Nardos och Mergim sagt om Tanja? Tycker inte såna saker ska gå obemärkt förbi, produktionen ser över för mycket vad gäller dom .....
2021-04-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Mergim är dock ingen frisk individ. Tycker det är ett risktagande av TV4 hur man kan släppa in en vettvilling i ett isolerat hus bland folk. Karln är så störd så det blir direkt obehagligt att titta och framför allt lyssna på. Samma med Julia som visade prov på dåligt omdöme då hon låg och pullade flodhästen. Hon var också en gaphals och trodde väl att det fanns någon karl som eventuellt inte var bög i huset? I brist på lediga objekt så fick hon ta det värsta äcklet, Judit.
Ja, Mergim är en väldig obehaglig person. Som häromdagen då han i princip blev hotfull när han började prata om hur obehaglig han kunde bli när han var arg. Han är självcentrerad, egoistisk, barnslig och gud vet vad. Jag älskar Julia men vet inte vad fan som gick snett med henne. Helt oförklarligt att hon kunde ligga och mysa och äckla sig med Ojudith på det där sättet.
2021-04-15, 11:40
Medlem
ovaxadbanans avatar
Nardos är lätt den värsta och jobbigaste peshonen som ett realityprogram någonsin skådat.

HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in