2021-04-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vem är denna ex Simon snattrar om. Fan vad nyfiken i en strut man blir nu.
Ge dig till känna SIMPAS EX!

Han kallade henne dödsängeln. Lät puuuuusitivt
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vit svensk är det en vit person med svenskt medborgarskap eller en vit person född i Sverige eller en vit person med ursprung i Sverige enligt dna... Hur graderar du?

Du och alla andra måste lära er att ALDRIG citera Svart-Skalle. Han är i bästa fall ett troll, i näst bästa fallet en sociopat och i värsta fall en sådan typ man måste hålla koll på så han inte går in i en skola och utrycker sig med annat än ord.

Citerar ni honom så kommer han tillbaka med sitt ”jag tog din mamma i alla hål igår” och ”skriv inte mer med mig, tvi! Försvinn! Ohyra!” och ni är tillbaka på ruta ett.
Medlem
Gud kan någon spola ner Joel i toan.....
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vit svensk är det en vit person med svenskt medborgarskap eller en vit person född i Sverige eller en vit person med ursprung i Sverige enligt dna... Hur graderar du?

Inom genetiken brukar man gradera som etnisk ungefär 6 till 7 generationer. Men det beror helt på mixen däremellan. Man brukar ju räkna haplos. Men i vardagen är det säkert annorlunda hur klassificeringen sker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Vilken skräll...
Funderade tidigare idag på hur dom ska lyckas klippa ihop morgondagens avsnitt utan att visa vilken mobbande skitsnackare Nardos varit hela dagen idag..

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Otroligt, men varför blir man ens förvånad längre.. Nardos har ägnat HELA DAGEN åt att snacka skit om Tanja och misstänkliggöra hennes positivitet, och försöka utmåla det som att hon blev överkörd av Tanja och Simon om att välja Mergim - ETT VAL ALLA MED TVÅ HJÄRNCELLER FÖRSTÅR OCH HÅLLER MED OM! - och att hon egentligen hade velat välja någon annan.. men att Tanja och Simon hade redan bestämt sig, och Pedram sa ingenting, så hon var helt maktlös.

Inget av detta kommer visas eller framgå i avsnitten, det kommer bli klipp på hur Nardos "tar diskussionen direkt", "ja e sån här som peschon föschtåru?", "du är inte det, du tänker taktiskt, man får göra det om man vill men jag kan inte spel HALLLLÅÅUUU!"

Man blir bara less som fan på detta
2021-04-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Men Shit! Jag måste ju få se/läsa om detta. Såg blockningen i förmiddags och hörde Mergim och Nardos skitsnack om Tanja efter det (iaf början på det) så vet typ vad det handlade om. Men att Nardos alltså gav sig på att ta en diskussion med Tanja om det hela!! Faen att jag missade!! #tanjalove
Det höll på vid 19 typ. Du kan ju kolla mina inlägg!
Nardos hackade på Tanjas positivitet, sa att folk sagt att hon är annorlunda på utsidan/var det i PH, påpekade att ingen kan vara så positiv som hon, att "hon ser att hon håller inne sina känslor i många lägen" osv. Tog allt som är bra med henne och försökte bryta ner det, samtidigt som hon fick henne att tvivla på vad som hände under blockningen osv.

Riktigt vidrigt att beskåda. Tanja var så jävla sansad hela tiden, hon är en hjälte.
Medlem
Nu bryter Jackie ihop också, börjar likna Gökboet. Hoppas vi slipper yxan bara.
Bannlyst
Narcos blev Jackies bästa vän och det ska nomineras i morgon, hänger det ihop 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️✌️
2021-04-14, 22:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tanja: gillar inte att man använder hennes 100k följare och hennes tidigare dokusåpa som argument.

Också Tanja: snabb med att blockera Mergim med motivering om dokusåpan han deltagit i.

Säga vad man vill och vrid o vänd på den hur mycket ni vill men även solen har sina fläckar.

Tanja: Två saker identifierar henne dialekten och positivitet men hennes Akilleshäl är även om någon ifrågasätter något av dessa två. Även solen har sina fläckar.

Det jag försöker få sagt är att om någon deltagare hade velat så hade dom kunnat få henne ur balans, faktiskt värt ett försök iom att dom vet att det inte går att inte gilla Tanja. Jag tror och hoppas på att Mergim ger sin an uppdraget, han har ingenting att förlora iom att han förmodligen sätts lös tills på måndag.

Det hon sa när hon valde mergim, om du såg det, var att han har gjort just dokusåpan BB i 97 dagar och gjort massa med tövli gar som BB ordnar och hon ville hellre ge det till nån som är i huset för första gången.

Jag personligen tycker inte om att man tar in tex Tanja som nyligen varit med i en dokusåpa och med det känd för många som följer såna här såpor.

Men jag tycker att hennes argument var bra, för åalla andra är där i BB första gången. Vem skulle dom valt istället?
Medlem
Rudiebois avatar
Ska alla deras bullkalas sluta med böl och sektmöten, så kan dom lika gärna ta bort alkoholen helt och hållet och fortsättningsvis bjuda på smörjan som Rimmet drack. Tack vare detta kommer BB sätta alkoholstop och strax blir det godnatt gullissar.
Blir nästan förbannad nu
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Dessutom konfronterade väl ändå inte Mergim Tanja? Tanja bad väl för fasen att få prata med honom. Va fan tv4?!
Japp, precis när Tanja pratade färdigt med Nardos så gick hon ut och pratade med Mergim för att hon fick reda på att han var ledsen.

''Här konfronterar Mergim Tanja - kräver svar
Mergim Feka är inte nöjd med immunitetsblockeringen och väljer att konfrontera Tanja för att utkräva svar om varför just han blev vald.''

ÄR EN FET JÄVLA LÖGN AV TV4
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vem är denna ex Simon snattrar om. Fan vad nyfiken i en strut man blir nu.
Ge dig till känna SIMPAS EX!

Tänkte PMa hennes facebook men gick ej skicka pm till dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in