2021-04-14, 22:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ni som inte tål Tjackie;

Kan ni ge mig en kort, seriös sammanfattning till varför?
Ser ni hellre på spökena som glider runt där inne i tystnad, än på någon som faktiskt bjuder på sig själv?

Här på FB är Domp Röv kung, för att han tar plats.
Vad är skillnaden mellan Dompa och Tjackie?
Jo! Tjackie har en fitta.
Där har vi ”felet”.
Annars är det ingen skillnad på dom två.

Tjackie är fantastisk. Hoppas hon kommer långt
Vill ha kvar henne för att hon är en av få som förhoppningsvis kan bjuda på lite välbehövligt kaoz.
Man skulle ju inte stå ut med henne irl men hon har ju riktiga, gammaldags Big Brother kvalitéer.

Helt ärligt tycker jag mer synd än gillar henne men va fan, hon har ju ändå potential Tjackie. 😁
Men nu är det fan dags för henne att steppa upp, och "make some fucking havoc" nån gång?
2021-04-14, 22:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Mår perfa, vacka grodis.
Dock skulle jag inte scrolla några sidor bak, om jag vore du, då jag kritiserat ditt ögon-grod-godis mmm Madde's stil för fashion.
Men med ödmjuk och varsam respekt, så låter jag det stanna där - i det förflutna. Nu vänder vi blad och blickar framåt. Du har varit saknad av många med fler i tråden. Puss på grodnosen.

Ehum. Största respekt för tipset. Håller grodlåren på mattan. Du förstör mig Rudi din jävel.
Mmmmm Madde är Yummie vad hon är har på sig. Har beställt en poster med hennes gap förstorat.
Allt är försört när jag fortfarande ser Mergim
2021-04-14, 22:19
Medlem
LaegetKingens avatar
hahaha judith wtf?!?!
Medlem
Rudiebois avatar
Och exakt DÄR gjorde utförde Juddan ofrivillig vasektomi på Dompa Douche.
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Emelie: i Ystad kör vi en vodkaflaska på 5 personer
Tjackie: aha, i Huddinge kör vi en vodkaflaska per person

Den var faktiskt bra, ska man skryta så ska man skryta rätt. En vodkaflaska på fem personer är för noobs. En kvarting själv ger bäst fest och du glömmer till och med att du festade och festar igen 👍🏼
Medlem
Skämskudde deluxe. In med Tess så hon kan visa hur det går till!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag håller med dig i mycket, som vanligt.
Hon är lite off, och allt du skriver därefter. Men jag ser inte att hon gör det med illvilja iaf. Hon bara är och ja, det blir tokigt ofta. Men jag har inte direkt hört henne vara elak mot någon eller sett att hon medvetet varit störig/bråkig.

Sen absolut, hon har egenskaper som nog är jobbiga om man ska leva/bo med henne. Jag vill inte bo med någon som sjunger valsång. Då hade jag hamnat på psyk. Men å andra sidan, hade jag valt att bo med henne hade det ju varit sjöförvållat.
Nejnejnej, har alltid sagt att hon är harmlös och verkligen ingen ond person, till skillnad från många andra därinne. Hon kan inte rå för att hon inte riktigt besitter den sociala kompetens som krävs för att komma in i en sådan där grupp, men jag förstår också varför de kanske stöter ut henne för hon är garr skitjobbig att leva med.

Hahah lika sjöförvållat som att jag höll på att få en hjärnblödning tidigare idag för att jag inte hade självdisciplin nog att stänga av liven
Medlem
Ridnes avatar
Juddans lapdance på Dompa såg ut som när en hund är skitnödig och trampar runt.
Medlem
Gutis avatar
Har Simpa däckat? Klockan har ju slagit däckdags för 20 minuter sen ändå.
2021-04-14, 22:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu tror jag att jag dör. Madde gör en lapdance på Adrian och han dricker cider medans

Nej nej nej, drack han ur burken medans? 🙈
Medlem
Citat:
Precis som Simpas öltunna

Den är väl tilltagen nu. Vill sticka ett litet hål i den och se honom fara iväg likt en ballong.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har Simpa däckat? Klockan har ju slagit däckdags för 20 minuter sen ändå.

Han gick ut och rökte nyss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in