2021-04-14, 21:57
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Pedram är fett go ändå. Kan tänka mig att han är en bra vän på utsidan. Alla rassar bara hatar honom for no reason ^^

Han har helt klart växt senaste tiden, han var ju oumbärlig i början med Tess-situationen men nu är han helt klart bättre.
2021-04-14, 21:58
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har absolut noll med kön att göra. Skillnaden mellan dem är att Dompa har social kompetens, Tjackie inte.

Hon är extremt off, har ingen social fingertoppskänsla, pratar som att hon vet och kan allt och besitter inte förmågan att anpassa sig efter en grupp. Det är rent plågsamt att kolla på henne som elefant gå runt i en porslinsbutik. För att inte tala om hennes vedervärdiga valsång.

Men jag stör mig också på hur de stöter ut henne, vilket tyvärr sjöförvållat pga tidigare nämnda orsaker though.
Edit: sjöförvållat är absss ett ord.

Hon behöver inte lämna för min skull dock.

Dompas sociala fingertoppskänsla igår var verkligen top notch. Verkligen
2021-04-14, 21:59
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Joel och Adrian börjar se sliriga ut. Två stycken 33cl cider in.

Joels försvar är iaf att han är bög. Vad Adrian har för försvar vet jag inte.

Han börjar få upp ögonen för rimmet
2021-04-14, 22:00
Medlem
Skulle dom inte köra Jackie variant 🤔
2021-04-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja men tydligen är vi på andra sidan spektrumet som håller på Tjackie. Gapflabbar som f-n irl.
Skönt att vi blir fler och fler som ser den härliga Tjackie!
🥂👍
2021-04-14, 22:01
Medlem
Kul att kameran är rakt ovanför Adrian och Madde stirrar på Adrian hela tiden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har absolut noll med kön att göra. Skillnaden mellan dem är att Dompa har social kompetens, Tjackie inte.

Hon är extremt off, har ingen social fingertoppskänsla, pratar som att hon vet och kan allt och besitter inte förmågan att anpassa sig efter en grupp. Det är rent plågsamt att kolla på henne som elefant gå runt i en porslinsbutik. För att inte tala om hennes vedervärdiga valsång.

Men jag stör mig också på hur de stöter ut henne, vilket tyvärr sjöförvållat pga tidigare nämnda orsaker though.
Edit: sjöförvållat är absss ett ord.

Hon behöver inte lämna för min skull dock.

+1.

Håller med. Skriver under på allt. SPECIELLT om ordet sjöförvållat. Otroligt! Det blir SAOL nästa, kontaktar Svenska Akademien omgående.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Pedram är fett go ändå. Kan tänka mig att han är en bra vän på utsidan. Alla rassar bara hatar honom for no reason ^^

Ja det är ju så rassar gör och fungerar. Hatar "for no reason" (om man bortser från ursprung).

Hur menar du att han är fett go?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Dompas sociala fingertoppskänsla igår var verkligen top notch. Verkligen
Vad exakt var off med hans sociala fingertoppskänsla?

Sedan kan alla snubbla till i den där porslinsbutiken och råka riva ner en kopp, det är skillnad på att göra det EN gång och att riva hela jävla butiken varenda gång man går in i den för att man är klumpig.
2021-04-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Han har helt klart växt senaste tiden, han var ju oumbärlig i början med Tess-situationen men nu är han helt klart bättre.
+1 Gillade honom inte alls när Tess var i huset! Nu när han ändrat attityd så tänker jag att den stylen han körde då mest hade med osäkerhet att göra.

Fast det finns onekligen aggressioner inne i den kroppen som man inte vill möta innan han terapeutat ner dem ett par grader. (Dock ingenting i jämförelse med Mergim och gissningsvis även AD.)
2021-04-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
+1.

Håller med. Skriver under på allt. SPECIELLT om ordet sjöförvållat. Otroligt! Det blir SAOL nästa, kontaktar Svenska Akademien omgående.
Google fatta nada: ”Visar resultat för självförvållat
Inga resultat hittades för sjöförvållat ”... 😳🥂👍
2021-04-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
+1.

Du kommer hitta det i listan för nya ord 2021

Högst oklart att min telefon inte reagerade på att jag skrev sjöförvållat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in