2021-04-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu kommer Tanja aldrig gå mot honom igen. Så något har han ju lyckats med.

Tanja kanske inte kommer göra det, men man vet aldrig med hennes fans
2021-04-14, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pharmacy84
Han är precis allt det jag påpekar, precis allt!
Synd att du är så blind att du inte ser det.
Men de flesta har aldrig ens observerat honom för andra deltagare stjäl allt rampljus.

Han är en fullblodad egoist när det kommer till diskussioner.
Ska alltid hävda sig, prata över alla andra, hetsa och påpeka att det hela tiden är hans tur att prata.

Varje gång det kommer in ett brev så tar det minst 10min innan Joel har förstått, alla får förklara flera gånger för honom och under tävlingar och uppgifters gång så lägger han till egna regler och spekulationer.

När han var befäl så blev han tillsagd 100ggr per dag att han inte får ge order utan generalernas tillstånd, han tog aldrig till sig informationen utan upprepade samma fel gång på gång.
När han får kritik eller blir utskälld av någon annan deltagare så är det som att ingen är hemma, han besvarar den aldrig utan stirrar tomt framför sig och låtsas som det regnar.

Eller som nu under telefontävlingen.
Flera deltagare försökte på snyggt sätt att be honom vara tystare, men direkt så bara ”nej jag måste få vara mig själv!!!”
Han tillåter ingen annan att vara sig själv, hans sköra känslor går först i alla lägen.

Han är fruktansvärd, punkt slut.

Du får ha din åsikt. Men jag håller inte med dig på något sätt. Punkt
Medlem
Paladins avatar
Höj Bardos mick nu då!!!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Hon ligger absolut bakom en hel del men inte allt
Men det mesta, eller?
Medlem
jaha nu ska Mergim böla ut ut för gruppen, för att försöka spela på folks dåliga samvete så de inte ska nominera honom...
2021-04-14, 19:29
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
jaha nu ska Mergim böla ut ut för gruppen, för att försöka spela på folks dåliga samvete så de inte ska nominera honom...
"Jag fick vibbar till förra säsongen då jag kände mig så utsatt" yada yada yada
2021-04-14, 19:30
Medlem
Gamnacken vann med hjälp av fusk o favorisering! Precis som vanligt! Helvete!!! 😡😡😡😡
Medlem
Bara det faktum att Nardos"bästpåtakritik" så fort hon går chansen går och söker bekräftelse och pratar om diskussionen med tanja medan tanja inte gör det och håller deras diskussion för sig själv visar hur mycket större och bättre människa tanja är än den lilla nardos.
Bläää på nardos och mergim

Tanja ❤❤❤❤❤❤❤
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vänta, va? Vad "aldrig gå emot honom igen"? Såg inte.

För att hon röstade på honom att inte få vara med i tävlingen om immunitet. Antar att han menade att hon inte ska rösta mot honom igen eller nåt vet ej. Men gillar inte vad jag ser, jag ser manipulation. Speciellt för personer som ÄR konflikträdda kanske blir att hon röstar på personer som inte blir lika arga i fortsättningen. Hoppas verkligen inte det påverkar henne.
Medlem
Mouchinos avatar
Tror Mergim kommer lämna frivilligt på Lördag i rena raseriet eller av olycka för att inte känna sig älskad och uppmärksammad av alla!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
"Jag fick vibbar till förra säsongen då jag kände mig så utsatt" yada yada yada
Hahaha exakt horungen sa ju de va okej men sen var de ju tydligen inte ok. Pajas. Synd att bardos umgås med hobon
Medlem
Alltså att enda sättet Madde får ADs uppmärksamhet pånär att skjuta gummisnoddar och fnissa 🤦🏼‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in