2021-04-14, 19:18
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja kladdram vann med 0,3 sek

Ouff Adrian måste vara lack. Men han var sämre och såg ut att vara tröttare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja kladdram vann med 0,3 sek

Lite fult av pedram man såg att han släppte lite efter Adrian med flit men jaja han har inte vunnit tidigare så bara lööve <3 peddi är ändå fin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är ju själva grundproblemet..

Det vidrigaste med honom är ju att han tror att han kan mest o är smartast i världen. Och hans hyckleri...han måste ryka snart asså!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tänk om jag skulle sätta upp en kamera som filmar mina ansiktsuttryck när jag lyssnar på Nardos prat.
Kommer på mig själv med att göra massa mimik för förvånad, bekymrad, chockad, arg, frustrerad, undrande mm mm

Bra idé! Starta en kanal med reaction videos, vi är säkert många som skulle känna igen oss! 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ni som känner till henne sedan innan. Hur är Tanja "under press"? Håller hon ihop bra?
Ja, det gör hon. Hon lackade typ två gånger i PH, för att folk behandlade henne sjukt illa. Och lacka måste man ju få göra, om det är legitimt.
2021-04-14, 19:19
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ja hon blev tvärlurad i PH-finalen höll ihop, fick sedan skit av Diana som spred dynga men då blixtrade hon till skrev ett långt inlägg hur hon såg på allt, avslutade med att hon aldrig mer skulle diskutera.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det gör hon. Hon lackade typ två gånger i PH, för att folk behandlade henne sjukt illa. Och lacka måste man ju få göra, om det är legitimt.
Tack för infon.
Medlem
hittanemoos avatar
Det tog mig att bli 30+ för att inse att man måste välja sina strider till fullo. Att alla diskussioner inte är värda att ta. Att man inte alltid måste ha rätt eller säga vad man tycker. Med detta sagt var jag absolut inte som Nardos innan, absolut inte. Det enda jag menar är att Tanja är sinnessjukt mogen för sin ålder. Jag önskar jag var så vis som 22-åring, så mycket mindre ångest man skulle ha haft. Så mycket mer man skulle ha fokuserat på att umgås med folk som sprider bra energi, istället för att vara där det händer mest.

Jag var tvungen att kolla åldern på Tanja och Nardos. Nardos är alltså ÄLDRE än Tanja?!

Nardos du kan tro att du är ärlig osv osv osv. Man måste inte säga exakt vad man tycker hela tiden för det, man kan svälja saker. Att vara ärlig handlar om att inte ljuga och inte vara falsk. Det har du däremot varit betydligt mer än Tanja. Tanja är ärlig. Du är falsk. Hoppas du en dag växer upp och får Tanjas lynne, det tvivlar jag dock starkt på.

Avund är en dödssynd; och Nardos som superkristen borde veta det. Att vara avundsjuk på någon för att personen är omtyckt och positiv är bara patetisk. Vad skulle Jesus säga?!
Medlem
Anonym396s avatar
JÄVLA LÖGNARE MERGIM är som säger att han blev besviken för att han har kommit närmast Tanja och Pedram.

Jag har hört honom flera gånger säga att han har kommit närmast Nardos och Adrian.

Han försöker bara manipulera gruppen för att hålla sig kvar så länge som möjligt nu när nomineringarna börjar.
2021-04-14, 19:20
Medlem
Paladins avatar
Jag har kollat heeela dagen idag utan att se en tår i Mergims öga. Hat har jag sett men inga tårar.
2021-04-14, 19:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tror ni Tanja blev ledsen av samtalet? Eller har hon läst av Nardos innan och låter hennes ord bara rinna av?
Tanja har sina vänner i det turkosa sovrummet. Hon bryr sig nog inte om en bråkig blattetjej.
Medlem
Paladins avatar
Well played Mergim. Well played. Du fick Tanja att lova att det inte kommer ske igen. Hal jävel den där.
Medlem
Mergim big brother 2021

”Kändes som att någon sköt på mig med pilbåge”

”Jag grät så mycket alltså hela min kudde blev blöt”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här