2021-04-14, 18:58
Medlem
Nardos har ALDRIG varit med i riktigt lag om hon blir arg för att en person säger "kämpa" till en som inte är hon själv.

Idiot. Tönt. Pajas. Barnunge.

Rösta ut idioter för helvete.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Oh maj gad!
Stolpkott deluxe Nardos,fattar inte hur hon kan vara kvar..

samma här..
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Hon låter ju bara avundsjuk vilket hon inte fattar. Tanja har noll med det där att göra.
Tanja fattar ju inte vad idioten menar ens
Medlem
Undra hur Nardos fans komme resonera efter detta samtal
Medlem
Emmvalentines avatar
Hoppas nu inte Tanja sänks av detta 😩
Känns som planen är så av M och N
2021-04-14, 18:59
Medlem
lillaflippens avatar
Smittas dumhet genom skärm?

För jag förstår knappt vad Nardos babblar om, hon svamlar. Nästa gång nardos säger "FATTARU?" kan jag ärligt svara nej här hemma...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag verkar ensam om att tycka det är bra att Nardos tar upp det här direkt med Tanja.

Tar VAD med Tanja??? Att hon mår för bra? Efterblivet
Medlem
Nardos försöker bråka utan anledning. Gjorde exakt samma när jag var 14 år på fotbollsplan
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Alltså JA! Det vore verkligen något om Joel vann!😅
Men logiskt ändå! Man kan ju inte vinna om man lägger sig frivilligt! Skulle bli sjukt besviken om peddot eller AD fick immunitet! Nu får BB visa de vem som är bossen! Lär mupparna en läxa!

Nej verkligen inte och det gick inte tävlingen ut på, att vara de lojala brushorna som skiter i vem som vinner immuniteten. Då hoppas jag att BB resonerar så, att vinsten inte var så viktig för de två då eftersom ingen ville vinna. Därför ska Joel ha immuniteten, alla annat vore jävligt konstigt!
2021-04-14, 19:00
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men jag med. Blir så JÄVLA illa till mods av det här. Sådant fucking vidrigt mobbarbeteende att kritisera en jävla PERSONLIGHET på det här sättet, och ska lägga fram det som att hon gör någon slags tjänst?

Nardos försöker BRYTA NER henne, genom att kritisera det som är det FINA med henne. Ta hennes styrkor och måla upp de som svagheter.

Uschuschusch blir fan triggad af av det här.
Samma här. Vetskapen att Nardos inte ens vill höra en annan sida utan bara vrider det Tanja säger för att det passar hennes agenda gör mig vansinnig. "Ummhmm" "Ummhmm". Idiot.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag verkar ensam om att tycka det är bra att Nardos tar upp det här direkt med Tanja.

Tog hon upp det direkt med Tanja eller efter att hon pratat med andra om Tanja bakom hennes rygg?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men jag med. Blir så JÄVLA illa till mods av det här. Sådant fucking vidrigt mobbarbeteende att kritisera en jävla PERSONLIGHET på det här sättet, och ska lägga fram det som att hon gör någon slags tjänst?

Nardos försöker BRYTA NER henne, genom att kritisera det som är det FINA med henne. Ta hennes styrkor och måla upp de som svagheter.

Uschuschusch blir fan triggad af av det här.

ja, hon använder sig av den retoriken som folk i destruktiva förhållanden gör, när man vill bryta ner en människa o få den att förminska sig och tänka på allt den gör/inte gör, hoppas inte att hon tar åt sig utan att hon fattar att det är ett sätt att bryta ner en stark person psykiskt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in