2021-04-14, 17:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Hahaha alla som hatar på Adrian här för minsta lilla sak är patetiska. Förstår att ni är avundsjuka för att han är perfekt i princip alla situationer, både utsida och insida.

Just det som är problemet med AD att han INTE är perfekt men han vill gärna få tittarna att tro det! En fasad som har börjat krackelera!

Jag hatar inte AD men jag tycker han beter sig oerhört omoget emellanåt och han vill utåt sett vara den bästa människan där inne. Sorry jag går inte på det en gång till.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-14 kl. 17:40.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Vad går tävlingen ut på är det den som orkar sitta med telefonen mot örat längst eller vadå ??

Ja och armbågen rakt ut samt svara med sitt namn när det ringer.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Hahaha alla som hatar på Adrian här för minsta lilla sak är patetiska. Förstår att ni är avundsjuka för att han är perfekt i princip alla situationer, både utsida och insida.

Nu står jag inte för hatet som Adrian fått här men tycker ändå det är befogat när Adrian fått kritik för att inte våga ta konflikter och istället ska göra det via andra. Det är långt ifrån perfektion skulle jag säga. Sedan kan man inte förbise att han försöker spela ut människor mot varandra för att få dom att se extra knasiga ut. T.ex när han försökte spela Simon mot Nardos. Det om något är falskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Vad går tävlingen ut på är det den som orkar sitta med telefonen mot örat längst eller vadå ??

Ja, men dom reglerna är sedan länge borta. Det ges lite tillsägelse när produktionen känner för de.
Armbågen ska vara rakt ut också. Men det har dessa inte gjort nån gång egentligen. Utan nån gång ibland.
Joel var den som skötte sig bäst, dom sista 10-15min började han slarva med de (inte så konstigt) men varför ska en som följer reglerna vinna
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Nu håller A telefonen fel igen......

Ja men de vill ge vinsten till AD antagligen. Äckel produktion BB
2021-04-14, 17:38
Medlem
julita55s avatar
Citat:

lång ifrån perfekt: vidrig falsk tjallare
2021-04-14, 17:38
Medlem
KrossedOuts avatar
Vem blev immun?
2021-04-14, 17:39
Medlem
Hur länge har dom suttit nu?
2021-04-14, 17:39
Medlem
Skulle inte Pedram skita i tävlingen och hänga löst ”som en bror” med mergim, nu sitter han och har träningsverk i hela vänstra sidan av kroppen och kämpar ihjäl sig för immunitet
2021-04-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, men dom reglerna är sedan länge borta. Det ges lite tillsägelse när produktionen känner för de.
Armbågen ska vara rakt ut också. Men det har dessa inte gjort nån gång egentligen. Utan nån gång ibland.
Joel var den som skötte sig bäst, dom sista 10-15min började han slarva med de (inte så konstigt) men varför ska en som följer reglerna vinna

Hur länge har dom suttit nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Håller faktiskt med eftersom stämningen redan är sabbad med de gamla deltagarnas intåg och deras spridande av info från utsidan. Originalformatet är borta sen länge.
Yes, den goda stämningen är sedan länge förstörd och så länge Mergim är kvar så kommer han göra allt för att söndra gruppen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vem blev immun?

Det är inte klart, Adrian och Pedram kämpar tills imorgon om det behövs och ingen av dem diskas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in