Att Amilia inte kan släppa sitt hat mot Mergim. Det är ju nånting som inte står rät till i huvet på narscisten Amilia. Att hon inte bara stänger in sig i nån källare nånstans istället för att hata, mobba och bette sig vidrigt åt. Usch vilken idiot
Är det någon man får hata på är det Mergim. Go Amilia
Men då är han ju dum i huvudet om han tror att har "upptäckt" det för att han har ögonen öppna, Emelie tjatar ju dygnet runt om hur tittarna tänker och att hon har sett allt från förra året och vet hur man ska tänka och göra..
Att Amilia inte kan släppa sitt hat mot Mergim. Det är ju nånting som inte står rät till i huvet på narscisten Amilia. Att hon inte bara stänger in sig i nån källare nånstans istället för att hata, mobba och bette sig vidrigt åt. Usch vilken idiot
Emelie har ju testat den metoden, verkar inte funka speciellt bra.
Undrar om de 4 som fick blocka från immunitet ångrar att de inte valde taktiskt? Framförallt Simon kommer gå bananas över det efter tävlingen om han inte vinner immuniteten.
Alltså jag stör mig så hemskt mycket på mergims "kommer inte med negativ energi" när det är exakt det han gör han förstör hela fucking energin i hela gruppen han drar ner alla äckel.
Måste tillägga att jag är också alban men jag skäms att han är det. Horbarn