2021-04-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Snart en hel djurpark där inne. Ormar, hundar och nu senast ett lejon!
Och en och annan råtta (och då syftar jag inte på Fitt-Marie eller vad den actual råttan nu hette)
2021-04-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ang valet vem dom skulle blocka från tävlingen

Mergim: asså jag vet att dom valde mig för att jag säger vad jag tycker. Inte för att ja gjort de här förut..

Nej Bögrim. Dom valde dig för att du är du. Fundera på den

Extra kul med tanke på hans bikt, då han beklagade sig över hur de minsann skulle valt någon som är ett HOT och inte honom för att han gjort det förut. Han ger utöver martyrskap även motsägelsefullhet ett ansikte.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och samma under Militärveckan. Trots och vägrade följa det som krävdes av dom för de vill bara svulla, festa, sova och leka allan ballan. Hade inte AD skvallrat för Dompa så hade diskussionen i sovrummet antagligen aldrig hänt. Emelie pratade med Joel och AD direkt spred det vidare så han är en riktig Dramaqueen och han är orsaken till dramat idag också.
Du är bra dum, Kosovoaraben drog det vidare för han hatar grabbarna grus. Boyos satt och snackade
Medlem
maddo135s avatar
Undra när folk i huset ska lägga ihop 1 och 1 och räkna ut att Mergim är en av de som bidrar till konstiga dynamiken/draman. Och att han drar ner Nardos.
2021-04-14, 13:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Har inget till övers för Peddot men han sa i början att han skiter i vad Nardos sa och ville hålla sig lugn. Adrian fortsatte manipulera honom och nu sitter dom alltså där och aggar som 12-åriga pojkar. Adrian suktar efter bråk mellan andra.
Absolut, Adrian är inte oskyldig någonstans.

Idag har det pratats konstant om hur starka grupperingar det är i huset, team rosa och team gröna rummet. Hur mycket skit fick inte Simon för att han påstod att det var grupperingar för hur många dagar sedan? 3?

Så jävla less på Emelie som ska tala om hur allt ligger till hela tiden.
2021-04-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Och en och annan råtta (och då syftar jag inte på Fitt-Marie eller vad den actual råttan nu hette)

LOL.

Fitt-Marie är ju söt.
2021-04-14, 13:41
Medlem
aina08s avatar
Vart är Mergim!?
I bikten och snackar med mamma igen?
2021-04-14, 13:42
Medlem
Svart-Skalles avatar
Judiths kolsvarta köttbullar ser inte aptitliga ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Men jag förstår henne. Dennis skryter i TV om hur han behandlar kvinnor dåligt. Om Emelie har någon självrespekt så backar hon givetvis då hennes vänner och föräldrar tittar på det här.
Precis.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Extra kul med tanke på hans bikt, då han beklagade sig över hur de minsann skulle valt någon som är ett HOT och inte honom för att han gjort det förut. Han ger utöver martyrskap även motsägelsefullhet ett ansikte.

Jag vill inte slänga shade på folk med borderline, men har undrat ibland om Mergim lider av det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vart är Mergim!?
I bikten och snackar med mamma igen?

ligger och gråter i soffan och väntar på att hela huset ska komma springande och trösta honom
Medlem
Skrattade så gott åt Mergims bikt i gårdagens avsnitt. Återigen synd om honom när någon får lämna huset. Skönt att KÖRSTI tryckte till honom för detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in