2021-04-14, 11:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han trodde visst att Adrian och Pedram snackade skit i bikten, nu sitter han där med Ormelie och ringer på men får inte komma in Hoppas han blir blockad från bikten hela dagen och KÅKKAR över.
Och nu tjyvlyssnar han på de som är på utegården, vi ser dig Mergim
2021-04-14, 11:30
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Alltså man får tycka vad man vill om Mergim, men utan att han och skitsnacket/dramat han medför hade alla suttit runt lägerelden och sjungit kumbaya. 🙄 Alla klagar på en tråkig säsong men när han nu kommer in och börjar göra grejer intressanta (vända folk mot varandra, säga saker ingen annan vågar, starta drama som gör det hela lite mer spännande) så får han skit? Tycker det är senaste veckan nu som grejer börjat bli riktigt intressanta.

Mergim är anledningen till varför jag överväger att sluta titta på årets säsong. Visst är det "kul" att det händer något men jag får panik av att lyssna på hur han resonerar, tycker det är uppriktigt obehagligt med sådana människor.
2021-04-14, 11:31
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Men är du helt zingo eller..
Jobbigt att backa ett par sidor i tråden?
Ja
2021-04-14, 11:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vem ska han nu snacka skit med?
Han är tamejfan värre i år, ingen Lennie som stoppar honom, gott fortsätt Mergim.
Medlem
Contragulationss avatar
Hahaha ÄGD din jävla snorunge. Det är bara i DITT huvud det pågår skitsnack Marek. Fy fan som han önskade att det snackades skit ute på gården.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Jag kommer faktiskt rösta kvar Mergim framför Jackie denna veckan om de hänger löst, även om jag inte gillar honom speciellt, han kommer inte vinna ändå, men det händer lite grejer och blir lite kul att se på🤪

+1

Vill fan inte se när alla håller sams. Exakt sånt här vill jag se
2021-04-14, 11:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Mergim är anledningen till varför jag överväger att sluta titta på årets säsong. Visst är det "kul" att det händer något men jag får panik av att lyssna på hur han resonerar, tycker det är uppriktigt obehagligt med sådana människor.
Han kommer att skita ut sig själv snabbare än han kom in. Vänta bara
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Fast skit snack av en deltagare som aldrig gjort något fel är inte underhållande. Räknas mer som mobbing.

Vem syftar du på nu? Tanja?
Jag gillar Tanja, hon är rn favorit men förstår vart Mergim kommer ifrån. Hon visar bara sin glada positiva sida, men hon har ju fler sidor. Adrian frågade ju henne en gång angående en annan sida han sett i PH med, men den har man inte fått se, vilket kanske är lite lustigt om man är inlåst sådär i 100 dagar. Man får ta vad Mergim säger med en nypa salt, men ofta grundar sig vad han säger i någon slags sanning. Han har även pekat ut Adrians disksmitande som ingen annan gjort m.m. Och det hela med Madde är ju också sant, bara ingen som vågat säga att hon skämmer ut sig.
Medlem
Minns fortfarande vilka mobbade töntar nardos och Emelie var i början då Tess steffi simon pinne jeppe och dom hängde, Emelie bölande varannan dag och kände sig utstött och mobbad och nardos blev utskälld av katti för minsta lilla och vågade inte ens stå på sig själv, såhär blir det när fel människor får lite popularitet i huset, de blir skitsnackare och falska ormar som vänder kappan efter vinden
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
ENKELT ! Det enda som behövs göras är att BB visar hur hon var inne i uppdragsrummet och hur snabbt hon sa att mergim skulle bli vald. Och hur fast hon stod vid det och argumenterade för det starkt.
Dom även efter det visa vad hon sa när hon kom ut till alla andra i huset o berättade det då...det var 2 helt olika saker hon sa...sanningen är den som alla såg o hörde, INTE den som hon lurade all med.

Vem annars skulle dom välja och med vilken motivering?
Medlem
vart står AD i detta? med rosa rummet eller?
jag tycker det är intressant att mergim skapar drama, det får han gärna göra. som någon tidigare skrev så kommer ingen skitsnackare vinna bb, utan det blir tanja oavsett vad som händer. så varför inte underhålla oss lite på vägen istället för bara happy clappy jämnt

vem röstade rosa rummet på att inte få delta?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Och vidriga ÄckelJudith ska alltid spela en mytomanisk doktor Phil, och JÄMT försöka förstöra alla eventuella smågnabb och bråk.

Snacka om att förstöra säsongen!

Vidriga jävla sjöodjur!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in