2021-04-14, 11:01
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
ALLTID!!!!
Fy fan vad hon ska vinna!!!!

En konflikträdd person (Tanja) ska inte vinna Big Brother.
Medlem
Anonym396s avatar
Skitsnack om Tanja i det rosa sovrummet.

Nu börjar de prata om att ingen kan slå Tanja i det rosa rummet.

Nardos säger att hennes positivitet är bara fake och hon låtsas inte vara tävlingsinriktad.

Varför får Nardos och Mergim panik när Simon säger att de inte har en chans mot Tanja men de gör samma sak just nu???
Medlem
Mergim har varit avundsjuk på deras gemenskap sen dag 1 och nu är han glad över att snart ha förstört den
Senast redigerad av Sar00 2021-04-14 kl. 11:04.
2021-04-14, 11:02
Medlem
1754s avatar
Narnia har börjat variera sitt "förstår du?" Med "fattar du?" "Tro mig".

Så kul när hon blev irriterad för ett tag sen när Tjackie körde samma stil mot henne.

Narnia - Människan som saknar självinsikt.

Förstår du?
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas fan Mergim får stanna för nu HÄNDER DET iallafall något!!

Jag orkar inte sitta i 40 dagar till och se folk kramas och leka fjantiga lekar

Hoppas fan det smäller snart

Är inget fan av Mergim, men det är ju helt klart så att det händer mer i huset när han är inblandad.... + att om nu han och Nardos är "bästisar" och känner till varandra sedan innan, så kan det absolut bli så att Nardos dras in/ner i Mergim-problematiken..... Kan bli intressant fortsättning...
Är också trött på att sitta och titta på kram/jag älskar dig/klia på ryggen/alla är vi kompisar....
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Yes, jag behövde fråga. Jag halvtittar, BB går i bakgrunden medan jag jobbar med annat.
ok, men du svarade ju på di egen fråga i samma post Så du visste redan svaret. kan inte vara någon annan som är känd för att fejk gråta utan tårar.
Medlem
Paladins avatar
Personerna i rosa rummet pratar om att "ha kul medans dom blir stabbade i ryggen".

Samtidigt stabbar dom Tanja, i ryggen och med maskeringar, 100 ggr var genom att snacka ner henne. Falska vider.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Mergim när han klev in ”Det är den här säsongen jag vill vara med i, i år är alla genuina” Mergim när han blir blockad från immunitet ”Allt är fake, alla är fake, tro mig jag har sett allt”

+så hög siffra som möjligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, så klart att jag minns! 😍😘Det var orimligt mycket veck och gropar.

Får sjukt ont i huvudet, hur står de därinne ut med det här oljudet?

Ja och hon har försökt rensa ut dessa vrår och veck på utsidan men det har inte gått så jättebra 😆
Skrattar fortfarande lika mycket åt alla charmiga avatarer på Amilia som fortfarande hänger kvar vissa medlemmar här på FB
😂

Vem är årets favorit och årets no no denna säsong då? 😀
Medlem
Alltså fyfan vad dom snackar skit om Tanja!!!!! VIDRIGA individer för dom är bara avundsjuka. Fyfan vilka jävla skitsnackare jag kräks

Sen har dom skrivit på Simon sen dag ett!!! Att han får inte snacka om att tanja har följare som jävla hökar och nu helt plötsligt får dom själva snacka skit om detta. DUBBELMORAL

OCH nu säger Emmelie att dom har blivit backstabbade jaha??? Ni är dom enda som hugger folk i ryggen era jävla KRÄK
((Förutom Joel, han är inte delaktig))
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Mergim är som ett jävla plåster på Nardos. Han gör allt som hon säger och skrattar åt allt. Hans mål därinne är och smutskasta Tanja och Simon som han vet från utsidan är Nardos hot till och vinna!

Vidrigt att han är inne en säsong till.....

Nej, han klickar med Nardos och tycker hon är genuin till skillnad mot de sistnämnda.
Medlem
Rosa rummet kommer vara dem första som paktar mot vissa deltagare och infektionen kommer börja med mergim och sprida sig till nardos och vidare till alla andra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in