2021-04-14, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hon hade ju dock för en gång skull rätt. Pedram tog inte åt sig. Så fort AD tog upp det börja hab bli offer. Samma med AD

Bara för att han inte visade att han tog åt sig så kanske han ändå gjorde det!!! Hur många gånger låtsas man som ingenting men det blir personligt när man pratar om det. Nardos hade INTE RÄTT. Hon är en översittare och börjar direkt attackera så fort hon får kritik. Hon kan INTE ta kritik.
2021-04-14, 10:02
Medlem
Nardos säger att hon alltid är den som får all skit.
"Välkommen till min värld" säger Mergim.

Han är ett komiskt martyrgeni.
2021-04-14, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han satte dit och synade Adrian utan pardon idag. Det skall ha en eloge för. I övrigt kan han åka ut från huset. Eller ja. Är han på Adrian mer kan han få vara kvar.

Ja usch man ser hur Mergim njuter
Medlem
Paladins avatar
BRAKING NEWS!!!

Adrian har nu tagit sin kränkta röv till disken!

Jag repeterar:

Adrian syns till i disken!

Medlem
Citat:
Han satte dit och synade Adrian utan pardon idag. Det skall ha en eloge för. I övrigt kan han åka ut från huset. Eller ja. Är han på Adrian mer kan han få vara kvar.

Helt ärligt så sa Mergim sanningen så 1-0 till han👍
2021-04-14, 10:04
Medlem
Chandler Bings avatar
Men hennes sätt att hantera diskussioner. Hon triggar ju elakhetsknappen varenda gång
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nardos säger att hon alltid är den som får all skit.
"Välkommen till min värld" säger Mergim.

Han är ett komiskt martyrgeni.
I två år har han haft det såhär, är väl 1 år sedan han var i huset?
Men fortsätt bara hoppas hela huset stormar hela veckan.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Nardos har 100% rätt i denna situationen. Huset är fullt av mansbebisar och fegisar.
Och Adrian sitter kvar i sängen efter att folk påpekat att han inte tog undan efter sig, gå ut och hjälp till i köket då?????
Riktigt fult av honom också att rikta fokus på Nardos när han själv blir busted. Kräks. Han ska ut så snabbt det bara går

Dock kommer han aldrig bli nominerad för folk älskar ju honom där inne konstigt nog haha
2021-04-14, 10:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
BRAKING NEWS!!!

Adrian har nu tagit sin kränkta röv till disken!

Jag repeterar:

Adrian syns till i disken!

Sverige stannar ungefär som när Stenmark skulle köra andra åket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vill se hans snopna min när han åker ut då han hela tiden har trott att han är favorit bland tittarna.

Jaaa samma här!

Vad handlar tjafset om nu? Är Nardos sur på Peddot för att hon äntligen har sett igenom hans fasad?
Medlem
HAHAHA nu när Mössan och Peddot har fått skit ifrån halva huset för deras lathet så ska de spela duktiga och plockan undan disken. Kom ihåg detta, för att detta kommer aldrig hända att de gör igen och de kommer ÄLTA den här gången när de äntligen fick skit för sin lathet.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Har hatat Mergim i två säsonger nu men han är en av få som vågar gå emot Adrian och hans hjärntvättade jävla fan club därinne, håller med om att han kanske får stanna om han fortsätter såhär

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in