2021-04-14, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker det är sådan satans dubbelmoral att Dompa ska få skit för sin story igår där han berättade att han spenderat en vecka på ett hotellrum med en kvinna för att sedan inte prata med henne igen, och hon hade stått för rummet. Jaha? Ja det var ju kanske inte så snällt.. Men egentligen så hade han bara en sugarmama.

Hade det varit en tjej som spenderat en vecka med en sugardaddy som stod för hotellrummet för att sedan inte höra av sig mer så hade det låtit "YAS KWEEN SLAY" "GIRLPOWER" och så vidare. Eller så hade ingen brytt sig alls.

Om det ska vara jämlikhet så ska det ske på lika villkor. Uppenbarligen är vi inte där ännu eftersom folk tappar det när en snubbe gör en grej men som de inte bryr sig att en tjej gör.

Den enda som faktiskt sade detta igår, alltså att tjejer kan bete sig likadant.. Var Jaqi! Hon är faktiskt ganska klok och godhjärtad även om hon är jobbig och för energisk. Dompa förtjänade inte all skit han fick.

Men samtidigt så har han visat att hans självförtroende/självkänsla är för bra för hans eget bästa.
Det snacket han har upprepat flera gånger nu, "Vill jag ha något, så tar jag de" Det måste han tagga ner med, annars sitter han på Måndag
2021-04-14, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker det är sådan satans dubbelmoral att Dompa ska få skit för sin story igår där han berättade att han spenderat en vecka på ett hotellrum med en kvinna för att sedan inte prata med henne igen, och hon hade stått för rummet. Jaha? Ja det var ju kanske inte så snällt.. Men egentligen så hade han bara en sugarmama.

Hade det varit en tjej som spenderat en vecka med en sugardaddy som stod för hotellrummet för att sedan inte höra av sig mer så hade det låtit "YAS KWEEN SLAY" "GIRLPOWER" och så vidare. Eller så hade ingen brytt sig alls.

Om det ska vara jämlikhet så ska det ske på lika villkor. Uppenbarligen är vi inte där ännu eftersom folk tappar det när en snubbe gör en grej men som de inte bryr sig att en tjej gör.

Den enda som faktiskt sade detta igår, alltså att tjejer kan bete sig likadant.. Var Jaqi! Hon är faktiskt ganska klok och godhjärtad även om hon är jobbig och för energisk. Dompa förtjänade inte all skit han fick.

Håller inte med , om en tjej skulle göra likadant får hon H stämpel så det är lika illa åt båda hållen. I grunden handlar det mer om hur man är som människa och vilken moral kompass man har.🙏
2021-04-14, 08:40
Medlem
FÖRMIDDAG
- En blockas från att vara med i immunitetstävlingen i eftermiddag

- Tidsresa till 1980-talet

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Immunitetstävling

- Pristävling

- 80-talsfest
2021-04-14, 08:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Alltså produktionen... såg på några avsnitt... Varför i HELVETE lägger de till "sorglig" pianomusik när Julia berättar om sin mamma och när Simon, Pedram etc. pratar i dagens avsnitt... Less is more! Orden talar för sig själv, vi behöver inte någon generisk pianomusik för att förstår vad de känner? Eller är det så illa? Går fan inte att ta det seriöst när sorgliga pianomusiken går igång... Produktionen har fan noll fingertoppkänsla.
Men för i helvete! 😳

Vägrar se den på den genom-vinklade Nardos-propagandan som kallas "avsnitten", men att dom spårat ur så mycket är ju helt otroligt?

Men dom som "klipper" till avsnitten tror väl att vi är lika genomkorkade som deltagarna (och dom själva).
Och gör som i så många Amerikanska skit-produtioner, lägger på patetiskt förinspelat skratt så dom hjärndöda amerikanska tittarna vet när det är dags att skratta, och spelar sorgligt musik när det anses behövas! 🤪

MEN, man blir ju inte alls förvånad.
2021-04-14, 08:48
Medlem
Väck semesterfirarna nu! tror fan jag ska söka till nästa år, sova sig till 1 mille. Grymt ju!
2021-04-14, 08:49
Medlem
Adrians min när han får reda på att han inte får tävla idag kommer bli GULD.
2021-04-14, 08:53
Medlem
Frågeställning.

Om du var i huset vilka personer tror du att du skulle störa dig på samt klicka med?

Personligen skulle jag nog ha mest svårt för Jackie och Emelie

Klicka med dom andra utan problem.
2021-04-14, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Frågeställning.

Om du var i huset vilka personer tror du att du skulle störa dig på samt klicka med?

Personligen skulle jag nog ha mest svårt för Jackie och Emelie

Klicka med dom andra utan problem.

Hela gänget, men Madde hade jag ju hånglat upp framför Adrian samtidigt som jag hade visat långfingret
2021-04-14, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Adrians min när han får reda på att han inte får tävla idag kommer bli GULD.

De kommer aldrig våga välja han. De kommer garanterat ta Mergim pga sist in.

Undra om de som får välja vem som inte får tävla är de nya som fått makt?
2021-04-14, 09:04
Medlem
Väck dom jävla fort nu JÄVLA DALTANDE
2021-04-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
De kommer aldrig våga välja han. De kommer garanterat ta Mergim pga sist in.

Undra om de som får välja vem som inte får tävla är de nya som fått makt?
Inte en chans då har de gett adrian immunitet, sista de vill göra! adrian ryker för allas skull
2021-04-14, 09:15
Medlem
Ghandis avatar
woohoo bröstet va ute o inzoomat när tjackie går upp ur sängen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in