Jag förstår till viss del vad du och andra menar. Men samtidigt så ville inte Dompa prata med Emelie för han sa att han vet att hon inte gillar att prata känslor och att det då blir en stor grej.
Hade alla bara släppt det då, tror jag att Dompa hade skött det snacket själv med Emelie när det passade och fått ut mer av det än att emelie visar taggarna utåt och det blir såhär.
Jag tar inte någon i försvar men Dompa verkar läsa av Emelie bra och hade alla gett fan i att lägga sig i hade det inte blivit en grej.
Är dom 12 år som måste lägga sig i vad andra gör med sina partners? Jisses.
Allt detta för att Adrian inte kunde hålla käften o gick bakom Emelies rygg o tjallade för Dennis..värsta är ju att han inte ens hade fattat vad Emelie menade o förmedlat allting fel o nu hör man inte ett pip från honom! Jävla tönt! -.-
Bra att Dennis o Emelie står på sig! Detta är så onödigt...jävla barnrumpor! De har verkligen inget bättre för sig asså..
Jaha, jag uppskattade som det var rakryggat mot sin boyo att inte fitta bakom ryggen och ta det direkt. Vilket prettyboy gjorde ensam.
Dennis och Emelie har väl hanterat det här rätt vettigt.
Hon är missnöjd men inte förvånad.
Han skäms över hur det lät, men inte över vem han är.
Kan alla lägga ner nu, så kommer D och E kunna ta det här vidare precis som dom vill framåt.
Dom behöver inte er hjälp.
Dompa kan tacka AD för att den här grejen har blåsts upp så jävligt och etsats in hos folk huruvida han är douchebag eller inte. AD hade kunnat hållt käften men det är så här han arbetar.