2021-04-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Behöver man gilla Dompas stil och personlighet? Nej. Men han har aldrig låtsats att han är någon annan.
Take it or leave it.

Han har i alla fall inte (än) visat sig falsk som flera andra i huset.
Precis!! Han är verkligen sig själv och aldrig elak mot ngn i huset iaf kan ju inte uttala mig om utanför men där inne visar han alla respekt och är sig själv
Medlem
Shtre1s avatar
Simon frågade om Madde haft analsex. Hon svarade nej.
Medlem
Ghandis avatar
Det är väl bra att dompa låter en tjej betala ett hotell rum för en natt o sen inte pratar med henne mer.
vad är problemet?

Ska det inte vara jämställt?

Tjejer gör det hela tiden, men en av dom får betalt också...

horor ! LOOOOL
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian är socialt inkontinent
Haha! Småskvätter på socialt opassande sätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ok folket. Den som kommer vinna bb är Tanja. Har absolut ingenting emot henne. Min favorit är Nardos. Men grattis till segern Tanja den är du värld. Så kommer det bli och sluta att tro att Nardos kommer vinna för set kommer hon inte att göra. Sluta att att hata på Nardos och sluta med allt rasistiskt. Kom igen hur kan man hata på en tjej bara för att hon kanske är lite mörkare och har ett Annat utseende. Grattis Tanja vinnare av BB tycker om dig också. Men Nardos är en tjej som jag skulle falla för. Hon är för go.

Gillar Nardos för hennes integritet och att hon är rak. Stark kvinna. Det jag ogillar å det grövsta är att hon i princip aldrig lyssnar på nån annan eller låter nån annan komma till tals. Det är bra att säga sin mening men vi har EN mun och TVÅ öron, något även Nardos borde reflektera över.

Vad gäller Tanja är hon min vinnare alla dagar i veckan. Så vacker (och troligen lite lätt trasig) själ den tösen har.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Redan dragit en recap så drar den fort igen;
Det har kommit till husets kännedom att Dompa Löööve nu istället är Dompa Douche.
Han lät en brud betala ett hotellrum en vecka och pratade aldrig mer med henne mer igen.
Emelie ansåg detta vara douchigt beteende och tjuvlyssnaren samt snitchen Adrian skapade en shitstorm mot Dompa Röööv nu och hela huset har engagerat sig.

Slutplädering: Adrian knullade hela stämningen i huset ikväll och lattemammorna på Familjeliv hurrar och tjoar för kung och fosterland. Well played AD.. Well played..

Emelie har fått panik av Dompas kommentar och är rädd att han kommer behandla henne likandant. Eftersom Emelies familj är tät så blir hon rädd.

Just my 2 centz, mofos.
Medlem
Ridnes avatar
Hur kan Oljudith få precis ALLTING att handla om henne. Hon tränger sig in i folks samtal om deras problem och vänder det till att hålla långa monologer om hur stark och trygg hon är ELLER om att hon har ADHD och kaoshjärna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
NEJ Oljudith, du är INTE omtyckt!!!🖕🖕🖕🖕🖕

STÖN! Jag orkar inte med henne. Rösten tar kål på mig.
2021-04-13, 21:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hahaha vad i helvete vilket konstigt sätt att byta samtalsämne så som Judith gjorde precis. Vad är det med dessa människor 😂😂😂
Hon är totalt rubbad
Medlem
Mouchinos avatar
Märkligt att AD aldrig har skvallrat om Pedrams beteende och det han har berättat om flickvännen på utsidan till t.ex Tanja?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hahaha vad i helvete vilket konstigt sätt att byta samtalsämne så som Judith gjorde precis. Vad är det med dessa människor 😂😂😂
Haha jag dör!! va snackar juddan om nu? Och vafan står tönten och tjuvlyssnar igen
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Haha hur länge har emelie tjuvlyssnat 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in