2021-04-13, 15:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av russellcrown
Jag gillar inte honom men jag gillar kontrasten han ger i huset. Ofta vill jag ha kvar dem jag inte gillar för de gör bra TV hahah. Samma med Simon, tycker han är en gnällig liten bitch men jag röstade ändå på honom igår för hans gnäll skapar reaktioner och TV

Förstår vad du menar. Jag gillar ändå att det är olika personligheter dör inne, annars blir det trist att kolla på. Men röstar efter vem jag har som favorit. Men det skiftar också 😅
2021-04-13, 15:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ock nu vill vi se straffen som Skall utdelas ! Det har väl dom tid med produktionen eller ?

Vilka straff?
2021-04-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tja, det är ju 11 andra personer som delar ut sammanlagt 33 poäng, så det högsta någon kan få är 22 om man får allas 2-or.. det ska mycket till för att 1 poäng hit eller dit ska ha någon inverkan. Då är det betydligt viktigare att vara omtyckt i huset, inte ha kommit in sent, eller få makten att blocka någon från att rösta på en.

Jaja.

Iofs sant det med. Men risken finns fortfarande att det i slutändan hänger på en röst, speciellt nu när dom fortfarande är så många i huset.
2021-04-13, 15:34
Medlem
Tjackie sitter för sig själv och muttrar
2021-04-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Undrar vad det blir för konsekvenser eller straff för de som bryter mot reglerna. Förmodligen ingenting, men hoppas de är STENhårda. Simon duschade i morse, de har andra kläder än de som är tänkta för temat och det förekom en del kramande i uppdragsrummet för att bara nämna det jag lagt märke till. Finns säkerligen mer.
Kläder borde inkludera mössor. De borde köra freeze och in med ekorren som tar mössan ifrån Morsgrisen. Det kommer inte bli några straff då produktionen är för mesiga. Sorgligt men sant.
2021-04-13, 15:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tja, det är ju 11 andra personer som delar ut sammanlagt 33 poäng, så det högsta någon kan få är 22 om man får allas 2-or.. det ska mycket till för att 1 poäng hit eller dit ska ha någon inverkan. Då är det betydligt viktigare att vara omtyckt i huset, inte ha kommit in sent, eller få makten att blocka någon från att rösta på en.

Jaja.
Det lär ju vara en tävling varje dag med samma upplägg. Då blir det totalt 5 extrapoäng som ska delas ut.
2021-04-13, 15:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Kan absolut bli så att den som ger rösten också hade fått den av samma person som tar emot den. Så då gör det 2 poängs skillnad. Som en sexpoängsmatch i fotboll.
Lägg därtill att det är osannolikt att någon får i närheten av 22 poäng så kan det bli tajt i slutändan ändå.

Precis. Kan hända men osannolikt att en får 22 poäng. Dessutom är det väl dom 3-5 deltagarna med högst poäng som får hänga löst på måndag och tror då att en poäng mycket väl kan skilja från den som hamnade på sjätte plats och femte plats med flest poäng.

Vill minnas att det förut varit jämnt mellan deltagarna och poängen.
Medlem
Jaha ska de sova igen vafalls är det för fel på denna bög produktion
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Kläder borde inkludera mössor. De borde köra freeze och in med ekorren som tar mössan ifrån Morsgrisen. Det kommer inte bli några straff då produktionen är för mesiga. Sorgligt men sant.

Det är ju så trååå-åååkigt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Kan absolut bli så att den som ger rösten också hade fått den av samma person som tar emot den. Så då gör det 2 poängs skillnad. Som en sexpoängsmatch i fotboll.
Lägg därtill att det är osannolikt att någon får i närheten av 22 poäng så kan det bli tajt i slutändan ändå.

Det är klart att en poäng kan avgöra, men det är ganska osannolikt. Det vinnande paret borde ha fått välja ut någon som blir nominerad, rakt av, oavsett nomineringspoäng. Det hade satt igång funderingarna i huset.. "Är jag nominerad för att det paret valde mig, eller är jag inte omtyckt i huset..?"
2021-04-13, 15:38
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jahapp, då ska det sovas igen. Skämtar dem eller? Hoppas verkligen produktionen lyssnar på tittarna och stänger av sovrummen från väckning till 22.00. Jesus
2021-04-13, 15:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det lär ju vara en tävling varje dag med samma upplägg. Då blir det totalt 5 extrapoäng som ska delas ut.
Jag minns inte exakt hur det var förra året, men jag tror inte det var fem såna här tävlingar. Känns som det var max två eller tre tävlingar om att få extrapoäng att dela ut, sen var det någon tävling om att man får blocka någon att rösta på en..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in