2021-04-13, 13:52
Medlem
Men alltså vill prdouktionen inte att någon ska kolla? Det finns väl inte en människa som tycker detta är bra TV.
Medlem
Mergim ljuger så han tror sig själv. ”Jag hade älskat det här bara jag fått mina cigg”. Din jävla fitta fick ju ett utbrott för en timme sedan över att BB skickade in fläsk och gormade över att det inte stod i ditt jävla kontrakt. Fläska som du inte ens behöver äta utan du kan äta vegetarisk, det dör du inte av.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Fasen vad jag kan sakna tiden då man var tvungen att vinna tävlingar för att få råd med mat och tobak.

Jaaa det var goda tider!
2021-04-13, 13:54
Medlem
Conny63s avatar
produktionen vill inte ha tittare 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
2021-04-13, 13:55
Medlem
lillaflippens avatar
VARFÖR SPELAR DOM HÅRDROCK?

Det är stenåldern ju! Högsta volym med djur som vrålar, gurgelljud från grottmänniskor, regn som öser ner, åska och dunder, vad som helst som kan tänkas komma från djur och natur på den tiden!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mergim ljuger så han tror sig själv. ”Jag hade älskat det här bara jag fått mina cigg”. Din jävla fitta fick ju ett utbrott för en timme sedan över att BB skickade in fläsk och gormade över att det inte stod i ditt jävla kontrakt. Fläska som du inte ens behöver äta utan du kan äta vegetarisk, det dör du inte av.
Alkohol är tydligen helt okej verkar det som. Undrar varför han inte klagar över det.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Det var Simon som sa det ute på gården.

Jaaa, det ville jag nog förtränga eftersom Jacki var med också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Ska inte han fasta? Fan gnäller han om fläsk då för
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men alltså, mitt ex sa redan förra året att jag på riktigt borde maila in alla mina idéer jag hade. Jag kommer på grejer VARJE dag jag skulle ha gjort om jag fick bestämma, som dessutom inte behöver kosta mer än några kronor.

Jag har en idé jag faktiskt tror jag ska maila in om. Den kostar typ noll, och kan göras på en söndag då dom ändå inte har så mycket att göra. Simpel som fan, men tror det kan bjuda tittarna på många skratt. Ska knåpa ihop idéen helt först. Gör det nog idag 😁
Snälla gör det, produktionen är näst intill totalt fantasilösa. De behöver en som dig. Heja Flippen.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Usel (obefintlig) självinsikt, vilket iofs ALLA andra deltagare också har (utom Tanja).
Det är samma sak med Tanja fast åt andra hållet. Hon känns slampig och ser billig ut i sina gamla paltor. Tycker hon påminner om en babian och det där positiva är bara en strategi för att komma åt miljonen. Hon borde också ha stannat hemma då hon blir jobbigare för varje dag. Tjatigt med hennes konstlade skratt och skitsnack om att allt är så djävla bra och roligt. Hon offrar sig för att manipulera tittarna. I slutändan står folk inte ut med såna människor.
2021-04-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Fasiken du fick upp mina förhoppningar. Nu ligger de och sover igen.
Förlåt! Trodde BB för en gång skull skulle leverera. Skönt att de i alla fall inte får sova.

När jag ändå är i farten och hatar på Mergim så avskyr jag att han pratar om att ”han bara är 22”. Jag hade fanimej bott själv i fyra år, avklarat en universitetsutbildning och gick inte runt och grät över massa skit vid den åldern. Man är ju för i helvetet inget barn vid den åldern, vilket han verkar tro.
2021-04-13, 13:56
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vem är gamnacken?

Pedram

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem