2021-04-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hörde ni inte igår när Jacki sa att Nardos borde bli nästa BB-ankare? Effektivt sätt att VERKLIGEN döda progammet..

Sa hon det också? Simon sa precis samma sak.
2021-04-13, 13:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur fan kan man vara så glad för ett mål nudlar om dagen? Är du från Afrika?

Glad är kanske fel ord men nöjd att jag fick äta idag. Utan att vilja redovisa hela min ekonomi så hade min läkare missat att skicka in mitt läkarintyg till f-kassan, min bil gick sönder och fick betala tillbaka CSN.
Min poäng är att jag har råd att äta annat men är nöjd ändå att jag fick äta mig mätt idag och idag tog jag nudlar som jag hade.

Hade jag varit i huset hade jag aldrig haft mage att säga "jag kan inte äta torr kyckling" när man gått med i BB och vet att det blir temaveckor och nu skulle väl maten försöka likna lite det man åt på stenåldern. Tycker man inte om är det ok men dom klagar oerhört mycket på vilken mat dom får, man kan låta bli att äta då. Men det är väl bara hur man växt upp och blivit uppfostrad.

Varför skulle jag vara från Afrika? Äter dom mycket nudlar där? Mina nudlar är köpta på Ica iaf, ursprung på dom har jag inte kollat.

Men för att svara på din fråga, nej jag är inte från Afrika. Är finsk medborgare.
2021-04-13, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vem hade ni röstat ut om Emelie & Nardos satt mot varandra?

Hade röstat kvar Emelie alla dagar i veckan. Dels behöver hon rösterna mot instagramsekterna och dels gillar jag henne
2021-04-13, 13:18
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Röstat UT Nardos.
Röstat kvar Emelie.
2021-04-13, 13:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hade röstat kvar Emelie alla dagar i veckan. Dels behöver hon rösterna mot instagramsekterna och dels gillar jag henne
Då är vi två. Jag gillar verkligen Emilie och tycker hon är karismatisk. Snygg som fan också.
2021-04-13, 13:19
Medlem
Citat:

Hade röstat ut Emelie!
2021-04-13, 13:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Denna vecka är det öppna nomineringar 👍

Öppna? Offentligt inför alla?? Då kommer det bli fegnomineringar och Jacki + Madde kommer sitta. De kommer inte våga nominera Mergim och Dompa vill de ha kvar, det kommer Emelie se till.
2021-04-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
IDIOT SIMON för skäll av judit. Han ska alltid göra som han vill o ta allt före andra.

Det är bara att se till att INGEN är i köket. Säg att alla ska sätta dig runt bordet o vänta tills maten severas..
Som en 5-åring mentalt. ADHD eller inte, det handlar om hyffs.
2021-04-13, 13:23
Medlem
Citat:

Ut med orm emelie
2021-04-13, 13:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😳 Men herregud, ja då vore allt verkligen över!

Hon skulle ju kräva att avsnitten var på en timme och bestod av 8 minuter om huset, resterande 52 minuter skulle vi få plågas av hennes rubbade, totalt horribla och fullständigt obegripliga version av "svenska språket"!

Men iofs, då sändes nog bara två avsnitt innan dom var tvungna att lägga ner BB för gott .

Hörde när dom pratade om det igår. Tror det var antingen Dennis, Simon eller Mergim som sa nåt i stil med att det hade blivit jobbigt för dom i huset när dom på måndagar väntar på att det ska bli kl 21 för att måndagsfinalen ska börja men nardos dyker inte upp till studion förrän kl 23 😂
2021-04-13, 13:25
Medlem
Tanja ligger och smeker Niggeria och bryter mot reglerna. "Jo man får röra varandra." Nej det får man inte Tanja. Och nu trotsar Niggeria också och ligger och rör på Tanja. Det är skit samma om de bryter mot reglerna, BB ger aldrig straff.
2021-04-13, 13:25
Medlem
Dukanva85s avatar
Fan om någon gnäller denna vecka. Om mat eller kläder. Det är ju nytt tema varje dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in