2021-04-13, 10:21
Medlem
Det mest patetiska som finns är vuxna människor som sprider dålig energi och beter sig som rövhål med ursäkten ”jag blir så när jag inte får röka”. Det är inte synd om er någonstans!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Det kommer bli mycket intressant att se när dom börjar lukta illa i både mun och kropp. Nu sa Mergim att dom inte får duscha, ni i tråden som säger att dom får - har ni missförstått eller vad händer? (jag hörde inte brevläsningen)
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Jag tror faktiskt att produktionen börjar bli lite less på gnällspikarna, idag har ju dom satt upp tydliga regler och bryter man mot dom hoppas jag verkligen att man blir autonominerad.
Börjar tro lite faktiskt på det ! Måste hända nåt nu med gnällspikarna 👍
Medlem
Yes!
Bra att Nardos och Mergim måste ha temakläder på som de andra.

Hoppas det blir autonomenering om reglerna inte följs.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
De har förbud mot i princip all stimulans. MötesORGIE? Berätta mer.
De kommer inte kunna purkbutta heller alltså??? Hahah möten som avlöser varandra, ibland två möten parallellt. En orgie av möten mao.
2021-04-13, 10:22
Medlem
Mergim är den sista som ska gnälla, han valde själv att vara med igen
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ny i kvarteret (fast inte på BB-forum... var med på stenåldern) 😁

En fråga till er rutinerade FB-rävar - tror ni att deltagarna är regisserade? Ibland verkar det nästan för otroligt för att vara på riktigt...

Eller kanske deras sidor förstärks, nån kanske peppar dem att visa mer ”personlighet” eller mer av en viss sida och allt förstärks? Vad tror ni?

För övrigt bara älskar jag Tanja (men om alla vore så underbara och positiva som hon så skulle prövningarna i huset inte bli så intressanta).

Man förändras lite när man är i kamera, blir att man spelar och förstärker.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä duscha får dom, och sova i sina sängar tydligen. En modern stenålder helt enkelt
Så jävla vek produktion Det handlar förmodligen om ett jävla dygn, kunde de inte dragit åt snaran lite hårdare?

Det har gått 19 minuter och Mergim pallar inte mer, bara att lämna boy!
2021-04-13, 10:23
Medlem
Fanns det mössor på stenåldern?
2021-04-13, 10:23
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det kommer bli mycket intressant att se när dom börjar lukta illa i både mun och kropp. Nu sa Mergim att dom inte får duscha, ni i tråden som säger att dom får - har ni missförstått eller vad händer? (jag hörde inte brevläsningen)

Nej det är Mergim som är dum i huvudet. Emelie läste brevet två gånger och det stod inget om dusch. Det stod att man inte får borsta tänderna, sminka sig eller använda deo (samt nikotin och förbud mot kramar).
2021-04-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Blir ingen skillnad på Afrikanapan då hon inte sköter sin hygien i vanliga fall.
2021-04-13, 10:24
Medlem
Svart-Skalles avatar
Tänk på att det är 13 deltagare och 7 veckor kvar.

Dom är för många så BB kommer förmodligen att kasta ut fler än en person denna och kommande veckor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in