2021-04-13, 07:56
Medlem
Funderat på detta ett tag nu, och det är en fan en gammal lärare som jag hade som Joel är lik.
Alltså i sättet att vara och dialekt. Sen pratar han som han vore 40 år äldre en vad han är också
2021-04-13, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dessutom tror jag att hon inte skulle vara lika "störig" om dom inte frös ut henne. Jag tror att hon så gärna vill vara "en i gänget" att hon försöker men inte får något som helst gensvar och då försöker hon ännu mer och upplevs då som störig.

Dessutom får man inte glömma att innan hon kom in var det rena rama kumbaya sekten där inne. Och jag kan tänka mig att hon blivit castad för att skapa lite liv därinne och det vet hon. Hon försöker nog både tillmötesgå det hon blev castad för samt hitta en plats i en grupp som gärna ser sig som en familj, systrar och bröder, som pussas, kramas och smeker varandra
Tror det också hon försöker med allt därför kan hon upplevas som störig men jag börjar ha bättre förståelse för henne ju mer man ser henne. Finns inget ont alls i henne. Men gör ont i en när man ser vad som pågår. Ska försöka se vem som är den bidragande faktorn sen ska sen personen ut
2021-04-13, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tyckts alla avfärdade honom och absolut inte ville prata om sådant. Känns som han mest vill förstöra för alla andra och få samma uppdelade stämning som förra året.

Jo, det har du helt rätt i. Får se om det blir någon uppdelning nu i veckan eller om de lyckas hålla sams trots nomineringar och så vidare. BB & Mergim works hard but kumbaya-family-of-love works harder.. 🤪
2021-04-13, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Verkligen. Det mest sorgliga är att många av oss som ser vad som händer kring Tjackie inte heller orkar med henne... Som åskådare till spektaklet tycker man synd om henne men hade likväl haft otroligt svårt för henne IRL förmodligen story of her life och det är fan sorgligt. Det finns ingenting ont i henne alls. Hon är gullig men extremt jävla framfusig.

Precis, detta är en avspegling på hur det ser ut överlag för någon som saknar tajming och finess. Jag tycker nog att just denna grupp ändå försöker så gott dom kan att inkludera Jackie. Hon är extremt dålig på att läsa av rummet och kör på som en ångvält typ.
Senast redigerad av Dizzi 2021-04-13 kl. 08:13.
2021-04-13, 08:20
Medlem
lillaflippens avatar
Varför bad BB dom att lägga sig vid 00:30 igår om dom ändå ska sova länge på morgonen?

Tröttsamt.
2021-04-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Du! Det är sant. Heta stolen var så jävla taskig. De bara "den frågan har redan besvarats..." jaha!? Kunde de inte BERÄTTA vad svaret var den gången då? Är det fler som ser vad de gör mot Tjackie?

Och ja, hon är jobbig. Fan. Vilken jävla situation. 😂
Haha känns som att jag inte skriver om något annat än hur off Tjackie är längre det har blivit mitt nya favoritämne. Men det är för att jag blir så jävla illa till mods SAMTIDIGT SOM JAG FÖRSTÅR ALLA INBLANDADE PARTER. Förstår varför de agerar som de gör och varför hon gör det. Blir ju inte mindre plågsamt för det though.

AMBIVALENS är en grej, visste man inte det innan vet man det i alla fall nu hahah.
2021-04-13, 08:29
Medlem
Undrar vad det blindor tema denna vecka. Tävlas det fortfarande om immunitet? Eller har nomineringen börjat nu denna vecka?
2021-04-13, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha känns som att jag inte skriver om något annat än hur off Tjackie är längre det har blivit mitt nya favoritämne. Men det är för att jag blir så jävla illa till mods SAMTIDIGT SOM JAG FÖRSTÅR ALLA INBLANDADE PARTER. Förstår varför de agerar som de gör och varför hon gör det. Blir ju inte mindre plågsamt för det though.

AMBIVALENS är en grej, visste man inte det innan vet man det i alla fall nu hahah.

Vi är alla likna kluvna som Mergims tunga.
2021-04-13, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Har väldigt svårt att se det hända. Tycker att Dennis bara verkar ha ögon för Emelie och Tanja är inte dum. Hon skulle inte hålla på med någon som någon annan tycker om.

Jag tror att Dennis mycket väl skulle kunna strula med flera andra därinne om han fick möjligheten, han är en player och har bara fått typ Emelie på kroken än så länge.🤣
2021-04-13, 08:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Undrar vad det blindor tema denna vecka. Tävlas det fortfarande om immunitet? Eller har nomineringen börjat nu denna vecka?

Temat är tidsmaskinsvecka. Och nomineringarna skulle börja nu sa dom tydliga i programmet igår. Tävlingar och immunitet vet jag inte tyvärr 🤷‍♀️
2021-04-13, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401

Temat är Tidsmaskin.
2021-04-13, 08:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Har väldigt svårt att se det hända. Tycker att Dennis bara verkar ha ögon för Emelie och Tanja är inte dum. Hon skulle inte hålla på med någon som någon annan tycker om.

Han hade lite ögon för steffis mun också eftersom dom hånglade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in