2021-04-13, 02:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
mergrin är ju tänd på adrian och är nu sårad buhu

Ja ett sånt plötsligt utbrott för det dem satt och pratade om i poolrummet är oerhört maxat med tanke att det var AD som var måltavlan? AD gick fram till Nardos och kramade henne, kallade henne söt och då brast något inom Mergim!
2021-04-13, 02:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vad fan missade jag nu.
Här sitter man och ugglar på DC och dom filmar allt annat ointressant än det som är av intresse. Blir nästan förbannad

Mergim och Nardos garvade ihjäl sig åt att Adrian sagt till Madde när hon gick till annexet med Katti att han "ville dejta henne på utsidan". Mergim sade till Nardos: Sen när det var HON som kom tillbaka han ba shiiiit" sen skrattade de skitmycket och gick ut ur rummet. Sen gick Nardos, Mergim och Adrian till poolrummet och de fortsatte garva och sedan berättade de för Adrian. Han klargjorde att han sagt det till Madde, men att han tyckte det blivit jobbigt hela grejen. Sen blev Mergim skitlack för att Adrian inte ville snacka om det mer ungefär. Han bara exploderade av ingen anledning. Mergim är helt irrationell. Visst, Adrian är en tönt men Mergim har inget med hans och Maddes icke-relation att göra.
2021-04-13, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja ett sånt plötsligt utbrott för det dem satt och pratade om i poolrummet är oerhört maxat med tanke att det var AD som var måltavlan? AD gick fram till Nardos och kramade henne, kallade henne söt och då brast något inom Mergim!

Va? Vart han arg på det?
2021-04-13, 02:20
Medlem
mergrin tyckte ju att det var så kul att göra narr av madde.För första gången på länge håller jag med adrian orka lägga ner energi på mergrin.
2021-04-13, 02:20
Medlem
Hade Adrian bara sagt ''jag måste gå och pissa'' istället för att säga '' vad har du med det att göra'' så hade det inte blivit något tjafs
2021-04-13, 02:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mergim och Nardos garvade ihjäl sig åt att Adrian sagt till Madde när hon gick till annexet med Katti att han "ville dejta henne på utsidan". Mergim sade till Nardos: Sen när det var HON som kom tillbaka han ba shiiiit" sen skrattade de skitmycket och gick ut ur rummet. Sen gick Nardos, Mergim och Adrian till poolrummet och de fortsatte garva och sedan berättade de för Adrian. Han klargjorde att han sagt det till Madde, men att han tyckte det blivit jobbigt hela grejen. Sen blev Mergim skitlack för att Adrian inte ville snacka om det mer ungefär. Han bara exploderade av ingen anledning. Mergim är helt irrationell. Visst, Adrian är en tönt men Mergim har inget med hans och Maddes icke-relation att göra.

Nej Mergim har inte ett skit med det att göra och varför är han så intresserad av AD:s relation med Madde kan man undra?
2021-04-13, 02:22
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Jag visste väl att att Rimmet skulle börja visa sitt rätta jag inom kort.
”Jaug haur föurchändrats”

I helvete heller.
Du är samma svin som du var förra året.
2021-04-13, 02:23
Medlem
Citat:
Nej Mergim har inte ett skit med det att göra och varför är han så intresserad av AD:s relation med Madde kan man undra?
ja
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Lennie kunde iaf prata några ord.

Adrian sprang in och sov.

AD flydde för sitt liv
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag visste väl att att Rimmet skulle börja visa sitt rätta jag inom kort.
”Jaug haur föurchändrats”

I helvete heller.
Du är samma svin som du var förra året.
Jag skulle vilja påstå att han är ännu värre.
2021-04-13, 02:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Han ser väl Adrian som nya Lennie och vill ha honom för sig själv.. ELLER så försöker han förstöra Nardos och Adrians relation så han får Nardos för sig själv. Han lägger ner alldeles för mycket energi med den där Madde-grejen för att det inte ska ha någon betydelse iallafall.
2021-04-13, 02:24
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hade Adrian bara sagt ''jag måste gå och pissa'' istället för att säga '' vad har du med det att göra'' så hade det inte blivit något tjafs

Hahahahhahaahahahaha

AD ser ut att vara i bristningsgränsen. Helt gråtfärdig där i mörkret

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in