Jag är helt övertygad om att Adrian inte är intresserad av Madde, men jag är än mer övertygad om att alla som tror att han på minsta sätt är intresserad av Tanja går på tunga droger. Han känner sig trygg med Tanja på samma (men totalt motsatt) sätt som han är trygg med Nardos; han vet att han aldrig skulle bli sugen på att sätta Tanja (fröken superknullare utan några känslor, det duger inte för en katolsk pojke), och han vet att Nardos aldrig skulle släppa till utan att vara superkär. Båda två är helt safe att umgås med och att pilla på, men de befinner sig på var sin ände av spektrat.
Så kan det absolut vara. Hursomhelst är jag definitivt inne på spåret att Madde är och fiskar i en öken...
Säga vad man vill om Jackie, men tror hon är ganska nära i sina gissningar.
(Fast jag tror alla kommer leva i samma tidsperiod samtidigt, inte olika lag i olika tider)
Nu kommer han lägga på extra kol med väntande nomineringar så det är klart han kör sitt äckelfalsk spel! Varför annars sitta och fjanta sig med Tanja när han knappt vågar hångla med en tjej? Han är patetisk alltså! Han vill bara linda dem runt sitt finger bara för att sen som en stucken gris springa så långt han kan. Det börjar bli så stydligt vad AD pysslar med!
Ja. Vi klarsynta såg detta långt innan, nu är katastrofen ett faktum.
Lite det som var tanken med ”Luncha med BB” skulle jag tro. Flopparnas flopp.
Så det kan gå när man censuerar hela tiden och tar in ett gäng som bara gullar med varandra. Undrar om det censueras lika mycket under gratisvisningarna....