2021-04-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Hahaha! Så jävla kul. Detta får mig att känna mig smart.
Jag med. Kan bli väckt mitt i natten efter ordentlig fylla och rabbla de geologiska perioderna som ett rinnande vatten. Övriga saker var väl hyfsat lätta de med.
2021-04-12, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ta en shot varje gång Mergim snackar att folk fått fel bild av honom

Vi såg hur han hade sex med lennie förra säsongen, alla vet att han är bög.
2021-04-12, 23:16
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej, då är jag med.

Jag kommenterar bara det jag sett, och det tycker jag blivit överdrivet. Så vitt jag vet har hon aldrig våldtagit någon, och har därför inte förtjänat att bli kallad våldtäktskvinna. Hon har inte gjort något sexuellt övergrepp, så vitt jag vet. Som jag uppfattar det har ingen där inne heller känt sig trakasserad av henne, och då tycker jag att man ska vara försiktig med att sätta det epiteten på henne och tillskriva folk känslor/upplevelser som de själva inte känt/upplevt.

Det gör mig ORIMLIGT provocerad över att män i den här tråden RASAR över Judith, medan hälften av dem inte ens skulle reagera - kanske till och med heja på - om deras manliga kompisar skulle lägga någon sliskig kommentar till en tjej, småtafsa på eller prata med sexistisk underton om en kvinna. Majoriteten av alla män i den här tråden skulle inte FÖRSTÅ ens hälften av den vardagssexism som jag som kvinna, och alla kvinnor med mig, utsätts för, som är mycket värre än det Judith "gjort".

Därför blandar jag mig inte in i diskussioner om Judith.

Hade hon varit av det manliga könet och betett sig som hon gör hade hon blivit utslängd och polisanmäld på under 5 minuter. punk.
Jag tror på jämnstäldhet. Kvinnor har stått ut med mkt skit för ett ganska bra tag sen men snälla, lägg ner. kvinnor har det minst lika bra idag som män. om inte bättre. tänkerinte gå in på vidare dissussion för jag vet att det inte leder nånstans.
Senast redigerad av Riddick_b 2021-04-12 kl. 23:28.
2021-04-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Älskar när Jackie överröstar Madde horan.
Maddehoran och äckel Adrian är mina targets.
Mina oxå.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Simon har redan glömt bort Steph.
Medlem
icons avatar
Citat:
Har redan fått det värsta av tidsmaskinen dvs Mergim och Vickan.
hoppas det kommer nån och plockar Mergim tillbaka till dåtid där han hör hemma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi såg hur han hade sex med lennie förra säsongen, alla vet att han är bög.
VAAAA!?!? PÅ RIKTIGT?
Medlem
simon har ju redan sin yabbadabbadoo klänning klar
Medlem
”Fast nej vi har en veg här inne”

Produktionen bestämmer temat utifrån om det finns vegetarianer eller inte 😂😂
2021-04-12, 23:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Jävla vidriga marinbiologer som röstar den unikt feta sjöodjuret för att få chansen att studera den

Ofattbart att någon normalfuntad person röstar på sexpredatorn Judith Nodby. Viktigt att skriva hela namnet så hennes sexbrott dyker upp när man googlar namnet

+1

Jag förstår det verkligen inte heller. Hur kan folk vilja ha kvar en sexofredare i huset..?! Produktionen har varnat henne flera ggr så hon har haft chans att rätta till sin skeva personlighet men ändå klarar hon inte av det och TITTARNA ÄLSKAR HENNE?! Nej jag vettefasen vad det är för fel på folk som vill ha en sådan kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sen visar han exakt samma bild...

Nej guued det är du som ser fel han är världens finaste Megahjärrrtat Blir aldrig suuer eller elak
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Faktiskt skönt utan Malin. Arantxa passar mycket bättre till detta.

Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Aa håller med. Malin verkade ha dåligt samvete över det mesta produktionen gjorde och kändes mer hemma i Rapport än Big Brother.

Ja hon är inte bra i Bachelor heller. Sanslöst dålig och pretto. Hon var superrolig som praktikant-Malin i radio men sen hon kom in i tv har det gått utför. Fort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in