2021-04-12, 22:33
Medlem
Kör i gång lite musik Bb så festen kan börja nångång
Medlem
Shtre1s avatar
Tjackis ord om Steff är fina saker steff sagt till henne. Så det finaste med Stefg är att hon gav tjacki komplimanger?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Han började ju redan idag vid heta stolen. ”Vem hade du gett två poäng?” frågade han varav ingen förstod och han förklarade lite taffligt. Kanske sådde han ett litet frö hos de andra, att han är killen med koll, den de ska ty sig till när det är nomineringsdags. Sssnake.

Överskattar nog hans förmåga att tänka, han ville väl bara skryta med något från SiN SäSoNg i vanlig ordning.
Tyckts alla avfärdade honom och absolut inte ville prata om sådant. Känns som han mest vill förstöra för alla andra och få samma uppdelade stämning som förra året.
Medlem
Hatar när Judith ska hålla tal, hon ska alltid försöka låta så inspirerande och djup i sina svar för att få positiva reaktioner från gruppen. Nä usch tål inte människan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Eller så ser dom inte Jackie som ett hot och väljer att nominera dom som är hot mot miljonen och vinsten. Att slå ut Jackie senare blir nog inte svårt när hon kom in så sent.

Det är där paktandet och taktiken kommer in men tror det är för tidigt att ställa om till det redan denna veckan men vi får se. Intressant tv!!
2021-04-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon planerar redan inför paktningen.
Ja, hon har nog hela planen klar redan. Hoppas de blir lite spel snart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Han började ju redan idag vid heta stolen. ”Vem hade du gett två poäng?” frågade han varav ingen förstod och han förklarade lite taffligt. Kanske sådde han ett litet frö hos de andra, att han är killen med koll, den de ska ty sig till när det är nomineringsdags. Sssnake.

Överskattar nog hans förmåga att tänka, han ville väl bara skryta med något från SiN SäSoNg i vanlig ordning.

Missade det,haha! Mergim är en orm och Simon en spottkobra.
Medlem
SphincterAnis avatar
Fler än jag som röstade kvar Judith för att se Simon tappa det?

Hade han varit borta hade jag röstat bort oljudet före Steph.
Medlem
Dukanva85s avatar
Såg in i framtiden att de ligger i sina sängar och fortsätter prata om steph, om 3 timmar. Gillar steph men snälla nån, måste de prata om minnen om henne? På med begravningsmusik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Så taggad på att nomineringar börjar nu som väger upp för det här rövslickeriet!!!

Maddes hårfärlängnlng ser lika grön ut som kostymen, var det tanken?? 🤓

Är det sagt så, bara sett här att det pratats om att det är dags för nomineringar?
2021-04-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Den gången misstroddes reaktionen också. Hon kallades bra skådis och fejk osv.

Jag skrev i komentarerna på jassas insta då att hon faktiskt ställde frågan till martin om han skulle lämna huset och 1 mille för hennes skull. Och med tanke på din reaktion så verkar ju inte han vara värd det. Det är helt frivilligt att stanna.

Inget hat ingenting ont. Å då blockade kirsty mig från jassas insta!! Jag var tydligen för nära sanningen.
2021-04-12, 22:35
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Katti sitter på insta live och hatar på nardos 👮🏽‍♀️

Vad oväntat. Alla såg att hon hatade Nardos från dag ett. Falska äckliga alkishora "Katti" är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in