2021-04-12, 22:27
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tror inte att du förstår dig på psykisk ohälsa. Jag kan relatera till mycket av det han beskrivit i både ord och handlingar. Han är som en lightversion av kaoset jag bestod av för några år sedan. Han bryr sig absolut inte bara om sig själv, men han bär på många skuldkänslor.

Jag brukade bli kallad egocentrisk, aggressiv, elak, ond, våldsam, hotfull etc. Allt han behöver är vägledning och jag tänker fan sträcka ut en hand till honom sen.

Oj.
Är du en själv krönt psykolog som kan avgöra på en kommentar om vad jag vet om psykisk ohälsa?

Jag kan med min tids tittande på BB klart och tydligt se att bäbisen INTE är i närheten av att må bra, jag kan också se att han är den största egoisten där inne. Jag har aldrig sagt att han skulle må bra. Under sitt roliga skal är en riktig bajshög som du kommer att märka om du kollar lite.
2021-04-12, 22:28
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Gör inget om det är fejk lr inte, Simon är ett asfaltsbarn och vi gillar honom för den han är 👍👏👏👍
En äkta BRAM! han förtjänar att vinna åt oss alla som gått genom samma skit som honom
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Någon här som vet om Steph hade mycket följare på instagram innan hon gick in?

Mindre än 2000 tror jag. Var in och kollade hennes IG efter att BB gått ett tag och tror hon hade 2000isch då.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Är i chock .. Kan NÅGON förklara hur FAN Juddit fick stanna ?!

Detta är nåt sjukt skumt..

Va fan händer ?!

Jag skulle gissa att ca 10-20% av tittarna som MEST följer liven, de flesta kollar enbart avsnitten. Där sticker givetvis Simon, men även Judith, ut betydligt mer än Steffi. Jag har iofs inte sett alla avsnitten, men av de jag har sett så får man knappt någon bild av Steffi alls. Ja, utöver det som casuals (som inte räknas) skriver här ibland, att hon bara gråter och svansar efter Simon..

Judith, stark quinna som bär omkring på folk, stark i tävlingarna, lesbisk och stolt.. hon kunde inte ligga mer rätt i tiden. T o m när hon blir utsatt för en attack av cancel culture-drev så gör hon allt rätt, och lägger sig genast platt och blottar strupen, det är precis sånt de vill se. Då får hon röster.
2021-04-12, 22:29
Medlem
Garanterat att Emelie nu sitter och tänker ”varför måste vi säga några ord om just henne, det har vi aldrig gjort med de andra. Varför?!!” 😂
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag minns inte hur det var förr om åren, för länge sedan, men jag tror att det var tävlingar och några kunde bli immuna. Sedan fick dom nominera av resterande som hängde löst? Kan minnas helt galet.
Kan vara så. Synd inte Lill Vickan hänger här, för hon skulle veta.😀
Medlem
Men gud HON ÄR INTE DÖD
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Intressant först till att börja med när de får reda på att de ska nominera varandra och sen se om de är taktiska och börjar pakta. Nästa måndag lär Jackie åka men efter det börjar BB på riktigt när de ska nominera varandra, de som varit där länge i huset.

Tippar nästa veckas nominerade: Jackie, Dompa och Mergim baserat på att de var sist in i huset.

Eller så ser dom inte Jackie som ett hot och väljer att nominera dom som är hot mot miljonen och vinsten. Att slå ut Jackie senare blir nog inte svårt när hon kom in så sent.
Medlem
nicamaces avatar
Tjackie - scenen är din, känn in stämningen med med en fin sång! 🗣💩
Medlem
Ja skäms så fruktansvärt, dom snackar som hon dött för fan. Fy fan grejar inte detta
2021-04-12, 22:30
Medlem
burialhexs avatar
Vart tog Mergim och Nardos vägen? Syns inte någonstans
2021-04-12, 22:30
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Haha han spottade på golvet.

Undrar om Simon gör så hemma också? Rakt på ryamattan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera