2021-04-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perhaps-Probably
Synd att Judith inte åkte ut. Nu när nomineringarna börjar så kommer hon sitta säkert riktigt länge. Tyvärr så kommer nomineringarna förmodligen också innebära att Joel kommer glida på en räkmacka fram till finalen.
Undra vilka som blir nominerade nästa vecka då? Jackie självklart men sen då??
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Har du inte sett Simon gråta förr? Ja det ser skitlöjligt ut men tror verkligen inte att det när fake. Alla gråter på olika vis.
Jag gråter aldrig framför folk. Förutom när min hund dog. Jag gråter inombords däremot nästan dagligen år något. Extremt känslosam.
Han har gråtit många gånger, men den gången jag tyckte han grät genuint var häromdagen när han pratade om sin mamma och stammade fram orden och fulgrät. Jag är också väldigt känslosam. Därför jag nästan grät när Simon berätta om sin mamma och ekonomi, för att det kändes på riktigt då, och inte som andra gånger i huset
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Simon det är cringe det du säger om att varför kan vi inte vara robotar utan känslor.

Och Emelie du är än mer pinsam som säger att du stängt av dina känslor snälla människa du har nära till känslor hela tiden. Skriker konstant och är grinig.
Lill Vickan hade nog hellre haft Stef kvar. Bra att hon är sur igen.👍
2021-04-12, 22:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jo tack, jag vet. Det var att paktande kommer att vara tillåtet under nomineringarna som jag anmärkte på. Kommer bli en BB20 2.0 och Emelie kommer att vara helt olidlig med sin taktik.

Härligt att Simpa fick vara kvar!!

Aha ok, missförstod dig
2021-04-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Fick vi veta något mer om nästa vecka?? Eller bara nomineringar

Nä. Men en riktig skräckvecka hade suttit fint och att den är på riktigt en vecka. Bara löp linan ut, skräm skiten ur dom så att kryckan börjar springa och resten skiter ner sig
2021-04-12, 22:22
Medlem
När de nu ska nominera, vad ska tävlingarna vara till för då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tyvärr, det måste vara en manlig papegoja isåfall.
Vid namn Lasse. Pip pip! 🦜🦜🦜
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17

Blir det inte Mergim så är det sjukt. Simon kanske går all-in och nominerar Tanja och Nardos som har flest följare
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Mergim och Lill Vickan?
Medlem
Gutis avatar
Har missat endel. Var det många av de andra deltagarna som ville ha Steph kvar? Verkar som det var svalt välkomnande för Simons del.

Jag har missat alla Stephs relationer med de andra förutom med Katti, rökrutan och Simon typ 😅
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Madde bekräftar mina teorier mer och mer att hon är den största vita svenska horan i huset.

Äckliga vidriga stalker-incel Madde.

Vad är du egentligen? Ena stunden rasistiska kommentarer och andra hatar du vita tjejer wtf?
2021-04-12, 22:23
Medlem
SphincterAnis avatar
Ärligt talat, det är FÖR bra stämning i huset. De har kommit en bit över halvvägs och det finns inte en enda som är glad över att en person åkt ut. Inget spel i överhuvudtaget.

Nä, det är dags för paktningar nu. Man vill se 2-3 personer samlas i enrum och glädjas i smyg efter att någon åkt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in