2021-04-12, 22:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Madde liknar en papegoja 🦜 ikväll så Adrian kanske tänder till 🦜🍆💦😂✌️

Tyvärr, det måste vara en manlig papegoja isåfall.
2021-04-12, 22:16
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
klart dom är. hennes gapskrik är ju ljuv musik för öronen, våldtäktskulturen ju helt badass när en lesbisk gris slickar på allt å alla.
Se henne peta kråkor och käka dom som det vore popcornfett är ju också jävligt underhållande att se. vad finns det inte att gilla? klart hon förtjänar att vara kvar steph som åtminsonde bjuder på lite underhållninh då å då

Kan inte finna en enda sekund som rättfärdigar lebbens medverkan i programmet och jag kommer inte få en enda sekund av värde heller....
Senast redigerad av BlackBooks 2021-04-12 kl. 22:21.
2021-04-12, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Ja, det var ett nytt ord för mig med 😂

En referens som flög över en del huvuden.
Medlem
Finns sååå många i denna tråd som enbart skriver för att få ut sitt mobbingbehov, fula fega troll som Aschberg nog gärna skulle ta sig ett snack med.

Kan ni inte skapa en egen tråd?

Big brother 2021 - HATTRÅDEN

KAN VI INTE Bara ha peace and love i denna tråd??? Jag lovar att Dompa skulle hålla med
Medlem
Paladins avatar
Nej Simon. Det är inte cancer där inne. Cancer är en sjukdom som drabbar människor och tar liv av människor som inte bett om det. Som splittrar familjer och tar livet av barn.

Du är med frivilligt i ett tv program där formatet är känt av er deltagare. En av er kan vinna en miljon kr. Viss skillnad.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Därför det inte är skådespel. Ni vet inget om ångest tydligen.

Jag har inte sagt att han inte gråter. Det är dock tydligt att han pushar det.

Det jag sa var att han är en egocentrisk jävla snorunge som anser att han är mer värd miljonen än dom andra deltagarna.

Spelar ingen roll hur rolig man är, såna människor ska man inte uppmuntra.

Du vet tydligen inget om idioter..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu så, nu kommer alkoholen. Spola fram en timme så är de rock n roll och vem fan är steffi
Inte ens en enhet per individ i denna hink. Förhoppningarna är inte så höga hos mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Exakt. Sluta med snacket att han fakear! Känslorna blir dessutom mycket mer extrema i huset.
Haha när han sa nu mig kan ni hylla senare haha killen asså
2021-04-12, 22:18
Medlem
Citat:
Finns sååå många i denna tråd som enbart skriver för att få ut sitt mobbingbehov, fula fega troll som Aschberg nog gärna skulle ta sig ett snack med.

KAN VI INTE Bara ha peace and love i denna tråd??? Jag lovar att Dompa skulle hålla med

Verkligen. Den här tråden måste vara med i topp 3 sorgligaste Fb-trådarna nånsin.
Medlem
Shtre1s avatar
Jag vet att majoriteten här gillar Simon men jag tål inte killen. Jag tycker han känns så tillgjord och hans beteende denna veckan fick mig att vilja skalla sönder skärmen mer än när VV höll låda. Han är obehaglig på något sätt. Men han bidrar i alla fall med något till skillnad från andra.
Medlem
pukkas avatar
Citat:

De är själva misslyckade människor som måste kränka andra för att glömma hur värdelösa de själva är.
Medlem
xrlpyts avatar
Jaja, Steffi var för bra för det här skitprogrammet ändå. <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in