2021-04-12, 19:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nu noppar man hår på joels babybröst...? Tittar VI seriöst på detta..? 🙄

Haha det är faktiskt komiskt, eller snarare tragiskt, ibland när jag kommer på mig själv med att titta på en del meningslösa timmar i huset och saker dom gör

Varför stänger jag inte bara av, men man fastnar ibland. Men oftast har jag bara ljud på dagtid. Ljuger för mig själv att det inte är lika dumt då
2021-04-12, 19:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu har jag inte följt live slaviskt idag men hörde imorse judth snackade om det att alla killar utom simon skulle ta hand om disken? för simon har ju varit i köket väldigt mycket? eller ändrads den planen senare

nu har ju dompa gjort sin del så kan mössan ta disken sjäv imorgon

Ja och Simon har jag sett betydligt mer assistera i köket än någon annan av grabbarna.

Blir så sne att AD alltid på något sätt ska slippa undan och han är väl också där för att utvecklas eller tror han att Miljonen blint kommer att delas ut till honom?
2021-04-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp! Hon berättade det ganska tidigt i BB, typ första/andra veckan i huset.
Jag vet att hon pratar om något annat program och att andra skrivit att hon sagt det. Vad fan skulle hon in i PH och göra?

Vems stenar fingrar Steffi på? Är det Tanjas? Borde inte Tjackis få ett utbrott över det då hon skrikit in att man inte får röra vid andras kristaller.
2021-04-12, 19:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Mergim har en extremt dålig attityd gentemot Jaqi. Tyst mobbing är de värsta. Hoppas han åker nästa måndag han förtjänar inte en plats i huset.

+1

Han är en elak orm både förra säsongen och denna säsong. UT dirr.
2021-04-12, 19:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet att hon pratar om något annat program och att andra skrivit att hon sagt det. Vad fan skulle hon in i PH och göra?

Vems stenar fingrar Steffi på? Är det Tanjas? Borde inte Tjackis få ett utbrott över det då hon skrikit in att man inte får röra vid andras kristaller.

Haha ja vad hon skulle göra i PH vet jag inte, hörde bara att hon sa det i huset för länge sedan 😂
2021-04-12, 19:28
Bannlyst
Ut med det vaggande äcklet!!! 🤬 hbtq rena våldtäktsmänniskor...
2021-04-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha Emelie ser lite ut som Sandra i Älskar, Älskar inte...

Vet att ni är i alla fall ett par stycken som fattar referensen<3

Åh gud, så OT men en tråd om henne hade varit LJUVLIG!
2021-04-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha ja vad hon skulle göra i PH vet jag inte, hörde bara att hon sa det i huset för länge sedan 😂
Jag vet men det var därför jag vet så skeptiskt då hon absolut inte har något där att göra. 😂😂😂
2021-04-12, 19:30
Medlem
Har det varit nån röstning poll här inne
2021-04-12, 19:30
Medlem
hittanemoos avatar
Jag kan ju inte låta bli att tycka om Tjackie lite bara för att hon är sååå WT. Hon slår liksom i max på allt. Hennes utseende, att hon röker, tror på stenar, bor i Huddinge, pluggar på Komvux och jobbar restaurang. Lite spritfet men bryr sig inte om det när hon klär sig. BB måste ha några WT varje säsong, annars är det inte BB. De kan inte bara ha orten-trash.
2021-04-12, 19:33
Medlem
Mouchinos avatar
Ska Mergim ha en röd Pyjamas på sig ikväll?
2021-04-12, 19:33
Medlem
Hur ser Jaqi ut ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in