2021-04-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag föraktar dig för att du låtit dig influeras av zingding. Usch!

Kan hålla med om att andras listor är rätt jämställt med att lyssna på andras drömmar.

Meeeen, nog fan har jag varit där med tyvärr 🙈
2021-04-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sluta filma bögsnacket, filma något vettigt förfan
SOM VAD????🙄🙄🙄
2021-04-12, 17:42
Medlem
Shtre1s avatar
Adrians frågor känns något krystade. Inte som att genuint undrar utan mer att han ställer ”bra” frågor för att verka intresserad och omtänksam.
2021-04-12, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sluta filma bögsnacket, filma något vettigt förfan

Byt till en annan cam i huset då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, nu har till och med BB tröttnat på henne. Jag vet inte om det är jag som är irriterad men blir inte rösten värre och värre. Verkligen ett uselt försök att låta som Amy Winehouse.

Haha, ja! Åh, känner med henne samtidigt som jag inte förstår hur HON inte kan förstå hur malplacerad hon är hela tiden och det gör mig frustrerad och illa till mods.

Vet inte om det beror på irritation eller om det faktiskt låter värre än någonsin, men upplever det definitivt som du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Adrians frågor känns något krystade. Inte som att genuint undrar utan mer att han ställer ”bra” frågor för att verka intresserad och omtänksam.
Som vanligt då. Till och med Emelie har ju pratat om att han ”intervjuar” folk därinne.
2021-04-12, 17:44
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Det tragiska är att BB deltagare vill bli kända så dom går in där. Sen kmr dom ut och inser att ingen har någon aning vilka dom är. Måste kännas förödmjukande. Sorgligt på något sätt.
2021-04-12, 17:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1

Ja det är helt klart någonting med hans sätt att fråga ut alla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Haha, ja! Åh, känner med henne samtidigt som jag inte förstår hur HON inte kan förstå hur malplacerad hon är hela tiden och det gör mig frustrerad och illa till mods.

Vet inte om det beror på irritation eller om det faktiskt låter värre än någonsin, men upplever det definitivt som du.
Jag får ju lite dåligt samvete då hon uppenbarligen inte bör vara där inne eller alls passar in. Men HON ÄR SÅ FÖRBASKAT JOBBIG ATT JAG VILL ÅKA DIT OCH SLUTA AV DEN LILLA MÄNGD BEBISHÅR HON HAR PÅ HUVUDET!!! Så! Nu fick jag ut mig det också!
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Som vanligt då. Till och med Emelie har ju pratat om att han ”intervjuar” folk därinne.

Ja verkligen! Låter mer som en intervju än en dialog mellan två vänner. Dessutom sker dessa intervjuer till väl utvalda personer och ämnen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Kan hålla med om att andras listor är rätt jämställt med att lyssna på andras drömmar.

Meeeen, nog fan har jag varit där med tyvärr 🙈

Haha, jag med. Men nu lär jag inte våga mig på det på ett tag
2021-04-12, 17:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Lill Vickan har koll på allt! Hon har inte missat ett BB på 10 år.😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in