2021-04-12, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Någon (enda?) katolsk kyrka i Lund.

Tack för svar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Snarare Judith som gör, Madde är cool numera.

och än en gång skiljer sig våra åsikter åt...vart är hon ens?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Någon mer som har struligt med C-More? Tredje gången på kort tid.
Ja. Kollade på Robinson och blev utloggad efter att avsnittet tog slut. Kan inte logga in igen.
2021-04-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Mergim har en extremt dålig attityd gentemot Jaqi. Tyst mobbing är de värsta. Hoppas han åker nästa måndag han förtjänar inte en plats i huset.
Bögrim mobbar. ALLA! Nu som alltid.
2021-04-12, 17:01
Medlem
icons avatar
Kunde rösta i appen idag utan att ha ominstallerat eller liknande så det här krånglet är nåt annat.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
En massa dravel bara för att man ska känna empati och medlidande. Pengarna styr ordvalet oftast. Judit ser stället som ett harem där hon kan kladda på tjejerna vilket hon gjort sen dag ett. Äcklig människa och direkt motbjudande.
Lika jävla motbjudande som hon är jobbig, extremt jobbig!
När Judith äntligen åker ut (förhoppningsvis!) i kväll, och dom visar henne sin tid i huset kommer följande Ingemar Bergman epos spelas upp:

"HEHEHEHEHE! Judith glad nu, har en egen YOUTUBE! HEHEHEHHE! Judith sugen på kvinna nu! HEHEHEHHE! YEEEEY, Judith skala lök på Arnes Korv och Grill! HEHEHEHHE! Judiths YOUTUBE!, YEEEEEY! HEHEHEHHE! JUDDAN IN THE HOUSE (har det äntligen blivit det begrepp jag ville det skulle bli så jag kan sluta tjata om det, hehehehe!) YEEEEEY! Judith hungrig! HEHEHEHHE! Judith bada nu, smaskens! YEEEEEY! KOM IN I POOLEN! HEHEHEHHE! Kom till Judith nu, ska Judith lära dig simma till Judith! YEEEEEY! HEHEHEHE! Ge Judith en puss nu, GAPA för Judith! YEEEEEY !Judith ÄR en kock, Judiths YOUTUBE! HEHEHEHHE! Judith ska bara steka Judiths gröt och sen ska Judith marinera Judiths hårdkokta ägg innan Judith grillar Judiths ägg i Judiths kaffemaskin! HEHEHEHHE! Judith kåt och Judith kock! YEEEEEY! JUDITHS YOUTUBE! HEHEHEHHE!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 17:10.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Äckligt? Det är väl normalt att duscha naken, eller tycker inte du det?
Nä, malmen1 ägnar sig inte åt sådant. Men ALLT annat!😍😍😍😂😂😂😂
Medlem
Spajdors avatar
Detta är något av det mer wholesome jag har sett av Steph under hela säsongen
http://imgur.com/a/stB94iY
2021-04-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Äckligt? Det är väl normalt att duscha naken, eller tycker inte du det?

Han kanske menade duscha nacken hahhaha
2021-04-12, 17:03
Medlem
Någon mer än jag som inte får Liven att ladda? Cmore säger en felkod och kontakta kundtjänst. Jag kan se bikterna och steffis snack på senaste.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kunde rösta i appen idag utan att ha ominstallerat eller liknande så det här krånglet är nåt annat.

Cmore-appen har fungerat för mig men däremot så visade min TV4 min röst från när Tess åkte ut, då fick jag ominstallera för att få det att fungera. Så verkar oklart var problemet ligger!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Jag har inte anmält något. Baserat på era rasistiska inlägg så blev tråden pausad. Skyll bara på er själva. Det klart det finns olika sorters människor, jag är bara här på samma villkor som er, dvs utrycka mina åsikter.

varför drar du då alla över en kam? Det om något är väl jäkligt rasistiskt, att döma ut en hel tråd och kalla "oss" för rasister när de flesta av oss inte yttrat något rasistiskt öht. Klar med dig och dina inlägg nu om du inte kan bli mer nyanserad och sluta generalisera så hårt som du gör nu.

De allra flesta här är intresserade av BB och inte att föra en politisk samhällsdebatt, det finns det andra trådar för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in