2021-04-12, 15:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Så Adrian kunde ligga brevid Madde nu igen men bara om han har Nardos vid sin sida och Mergim på ett hörn 🙄 sen när dom skulle gå upp så sträckte Madde på sig och putade in röven i Adrian = ingen reaktion 🤣
Han "vill lära känna alla"
Vilken falsk ärketönt i ett nötskal.
2021-04-12, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Så Adrian kunde ligga brevid Madde nu igen men bara om han har Nardos vid sin sida och Mergim på ett hörn 🙄 sen när dom skulle gå upp så sträckte Madde på sig och putade in röven i Adrian = ingen reaktion 🤣
Haha ja det var den sjukaste svankningen hon gjorde mot honom
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Haha missade helt att Madde låg mellan mergim och Adrian, såg inte det förens dom gick upp nu
Wooot. Låg mmmmm Madde där också?
Medlem
Gick precis in på liven, har dom fått alkohol redan?

Edit: såg att det är bara läsk lol
2021-04-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Så jävla typiskt direkt hon behöver väcka alla så är det ingen fara, Nardos är så jävla dubbelmoral

Hon ser bara sig själv och gör inte fel, om så har hon alltid en förklaring . Brukar vara om hennes uppväxt yaadyadd.

Sällan hon ser andra göra rätt
2021-04-12, 15:22
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catsanddogs
Nu är det simon som får särbehandling, vart är alla nardoshatare nu då? Förut fick han musik och nu får han öl! Hata på får jag se.

Fick inte alla musik och öl? Såg ut som nästan alla var riktigt glada över musiken som börjades spela
2021-04-12, 15:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Och öl 👍
2021-04-12, 15:24
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja eller hur , alla ska helt plötsligt vakna av det starka ljuset för Nardos tappa sitt örhänge mitt i natten. Innna det skäller hon på Emelie att vara tyst.

Vem är det som håller på varje natt när dom andra sover då.
Kommer alltid in sist och gapar frågar om nån är vaken annars själv och ska hålla på.

Men bara för att lilla prinsessa är trött igår ska alla anpassa sig för henne. Och vara tysta.

Hon kommer bli så jäkla chokade när hon kommer ut och se sig själv . Hur hon behandlar folk och gör sen samma sak .
Få hoppas hon lär sig av det sen

Det tror jag inte. Hon är den typen som aldrig gör fel, det blir offerkofta!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Är väl ändå öl de fått in?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fick inte alla musik och öl? Såg ut som nästan alla var riktigt glada över musiken som börjades spela

Fast han bad ju om det och fick det! Precis som ni brukar klaga på nardos kan jag tycka att ni borde klaga på simon. Dubbelmoral!
2021-04-12, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Här tycker jag helt annorlunda, jag uppfattade det klart och tydligt att Nardos övereagerade och skrek rakt ut när hon bara kunde sagt till lugnt och snällt som en normal funtad människa. Jag FÖRSTÅR Emmelie till 100000 procent, jag hade flippat. Nardos ska alltid överragera och bråka. Såg att Emmelie fick ångest, för hon vill inte bråka. Och nu ska dubbelmoralen morsa tända lyset och skrika efter sin piercing och det är tydligen helt okej!!! Normalt??? Nej. Dubbelmoral??? Ja. Toxic??? JAJJAMÄN

Håller med dej, dom lär vinkla allt mot Emelie gjorde fel.
Nardos kommer att vara sur och snacka om det , innan hon tar och snackar med Emelie.
Sen kommer hon inte inse att hon själv håller på spela Alan varje kväll och gapa och skrika.
2021-04-12, 15:25
Medlem
Mouchinos avatar
Judith påminner lite om Aileen Wuornos, bara stilen och manhaftiga! Inget annat..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in