2021-04-12, 14:47
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
VAD VORE BB UTAN MIXEN??? Jag vill inte ha huset fullt av puttaburk-mössa och ångest-maddor.

Vart ser du att jag skriver att hennes mwdverkan i bb inte är underhållande? Ja jag tycker det är kul att skratta åt henne, cringea och tom irritera mig.
2021-04-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Har du suttit på näckrosbladet lite väl länge denna gången och fått hallucinationer grodan?

Missade du när bettingsidan råkade avslöja att det är hon som får lämna? Jag tror och hoppas att det är hennes tur denna gång, pch allt verkar peka mot det så låt ohss hoppas!
Hur gick det med det där? Det var ju inte ok att ens göra fel. Så crazy... betting som la ut steph om jag minns rätt.
2021-04-12, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Supersöt med ett fantastiskt skratt, är snäll och gullig mot alla, och inte fisförnäm för fem öre. Basically är hon som Tanja, bara inte lika övertydlig så alla har inte upptäckt det ännu. Jag är en av de utvalda.

ja alla tycker ju o tänker olika där. Jag delar inte alls din uppfattning, tycker hon verkar ganska falsk, och lite gaslightning-effekt kring henne samt att hon inte mår så bra där inne, kanske hon inte gör ute heller men det hoppas jag för hennes egen skull. Jag säger inte att min uppfattning är den rätta, jag tycker mer det är intressant att man uppfattar folk såpass olika!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vart ser du att jag skriver att hennes mwdverkan i bb inte är underhållande? Ja jag tycker det är kul att skratta åt henne, cringea och tom irritera mig.
Ok.👍
Medlem
Det kommer bli oerhört jämt mellan Simon och Steph idag som antagligen kommer gå in till annexet.

Hoppas verkligen Simon stannar, ingen BB utan Simon!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Har du suttit på näckrosbladet lite väl länge denna gången och fått hallucinationer grodan?

Missade du när bettingsidan råkade avslöja att det är hon som får lämna? Jag tror och hoppas att det är hennes tur denna gång, pch allt verkar peka mot det så låt ohss hoppas!

Extremt tråkigt om det är fallet. Fimprutan får mer än gärna lämna men inte ännu.

Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom har ändrat, morgonen var..

1.75
Judith Nodby
2.70
Simon Ejdertoft
3.25

Ajfasen
Medlem
Klart alla är med och dansar men vilka fattas? Nardos, Mergim och Adrian. Blir man förvånad? 😊
2021-04-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hur gick det med det där? Det var ju inte ok att ens göra fel. Så crazy... betting som la ut steph om jag minns rätt.

ja det var nog den sidan ja.. Nej men de sopade väl allting under mattan för Big brother har inte kommenterat något om det ens.. Sedan kanske de väljer att behålla henne bara för att det blev fel nu (vi vet ju alla att deras rösträkning bara gäller om det röstas så som de själva tycker) och det vore ju snopet för oss alla.
2021-04-12, 14:51
Bannlyst
Om ni vill dansa under pandemin så bara dra till Tulum i Mexico, full fart där..
2021-04-12, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Klart alla är med och dansar men vilka fattas? Nardos, Mergim och Adrian. Blir man förvånad? 😊

Nu glömde du bort Madde oxå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaitanya
Ikväll röstar vi hem Kladdith

Absolut inte. Det är dags för grin-Steph att åka hem nu
Medlem
Någon mer som lagt märke till att Steffi har ett helt annat, ljusare tonläge idag? Precis som på festen häromkvällen när hon var askalas, minus sluddrandet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in