2021-04-12, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Folk borde verkligen inte lyssna på stylisten för det som händer är att dom får på sig extremt fula kläder som ej passar
Enig, Emelie klädde sig mkt ballare utan Maddes kläder! Möjligtvis gillar jag Maddes boats som komplement, övrigt ser väldigt utklätt ut
2021-04-12, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den vita? Jag tyckte det var snyggt, men vad vet jag.

Ja den vita, personliget så tyckte jag att det vita lakanet på togafesten var finare
2021-04-12, 13:43
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Folk borde verkligen inte lyssna på stylisten för det som händer är att dom får på sig extremt fula kläder som ej passar
haha hon brukar ju fan ha sämst outfits
2021-04-12, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
haha hon brukar ju fan ha sämst outfits

Verkligen, sen så är storlekarna oftast för små för Emelie och dom andra vilket inte gör saken bättre
2021-04-12, 13:47
Medlem
Mouchinos avatar
Vem vill ens ha klädråd från Madde? Är ju skitkonstiga outfits hon har!
2021-04-12, 13:47
Medlem
maddes kläder ser vulgära ut på emelie p.g.a. hennes fotbollar till bröst
2021-04-12, 13:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Självklart. Skicka in en svart snorunge som kan precis ingenting utan att skrika med sin käft och kalla det drama sen sitter man på Flashback och snackar nonsens. Vad finns att diskutera. En afrikana som skiter fullständigt i andra med sitt meningslösa tugg om ingenting. De har hittat idioter som är beredda att tolerera att hon spöar upp dom och sedan lipar dom. Sjukt.

Hahaha,
Du har så jävla rätt. Det är väl ungefär så det ligger till i korta drag
2021-04-12, 13:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Någon som vet vem som är BB-rösten?

Jag läste någonstans att det skall vara en snubbe som heter Michael Knight. Om det sedan stämmer har jag ingen aning om.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-12, 13:51
Medlem
xrlpyts avatar
Tanja borde rocka tofsen och alvöronen, hon var ju skitgullig i det.
2021-04-12, 13:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tänk dig den en sen kväll på lokala pizzerian som har hyrt in en karaokemaskin och jackie går upp på scenen.Succé
Hm, "går"?
Du menar väl "raglar" Bull?

Och när hon har gett upp "sången" efter en minut och försökt svälja micken på ett "sexigt" vis, ramlar hon givetvis bakåt rakt i pizzerians nyinköpta 75 tums tv (14 999 på Netonnet) som faller över henne med en sån tyngd, att påsen med 30 gram öststats-tjack som hon hade under BHn går sönder och sprids runt hela den trånga pizzerian med hjälp av rökmaskinens bolmande.

Sen blev det inga fler pizzor sålda för den då plötsligt hyperpigga (och pratglada) pizzabagaren under den episka Tjackline-kvällen, däremot sålde han totalt slut på tuggummi? 🤔
2021-04-12, 13:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nej, han säger inte vad han tycker.
Han är en back-stabbing snubbe som konstant snackar skit om de andra deltagarna bakom deras rygg och utöver det bara säger sånt han tror tittarna vill höra. Har massa fördelar av att ha sett på deltagarna utifrån under lång tid, och utnyttjar nu det för (vad han tror) egen vinning. Känns faktiskt genomfalsk.

Det är väl inget konstigt. Albanen har inga vänner. Från förra året absolut noll, Jullan är den enda som har det av barmhärtighet. BB 2021 kommer inte heller ge några vänner. När man väl kommer ut så ser man hur vidrig han är. Han får inte ens vistas på sin syrras restaurang för han stjäl, även från sina före detta vänner. Kräket skall ut.
2021-04-12, 13:54
Medlem
Såg en snabb titt på Nardos rumpa när hon duschade. Finaste rumpan i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in