2021-04-11, 21:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Det här är typ tredje gången (bara idag) som du tar upp och spekulerar om hans sexualitet och Mergim har inte diskuterat om sin läggning idag med någon....så varför är det så väsentligt för dig att veta om han är straight, gay eller in denial? har du intresse för honom?

Vad är det för fel med det då? Det är ju han själv som drar uppmärksamheten till det då han stigmatiserar sin egen läggning genom att säga en sak och göra en annan. Nej jag har inget personligt intresse för honom lika lite som alla andra här inne har det men eftersom de alla frivilligt valt att medverka i BB så har man väl rätt att spekulera. Varför är det så fel? Man har rätt att fundera och det är väl klart om Mergim "öppet" kroppsligt visar tecken på att han är intresserad av killar så är det klart man undrar varför han inte lika gärna kan säga det?

Min bror är homosexuell och han gjorde likadant men mådde skit och familjen misstänkte det långt innan han berättade det. Först när han berättade det för min Mamma så kunde han börja leva på riktigt. Alla kanske inte har föräldrar som accepterar att ens barn har en annan läggning än det som anses "normalt" men jag menar det jag säger att, spelar ingen roll hur mycket man försöker "säga" att man är något men om man ändå gör tvärtom då det är det sistnämda för mig som är svaret.

Ja man får de vibbarna från Mergim och det kanske är för att jag känner igen det så väl. Försök inte få det till att jag har fördomar för då är du helt fel ute då jag själv har en bror som valt att leva som homosexuell och jag älskar honom så, så otroligt mycket och är en underbar människa. Varit med honom så många gånger på gayklubbar under min uppväxt och senare i livet och fått privilegiet att få träffa alla de vackra individer och det har lärt mig så mycket.

Så nej har inget intresse så för Mergim men själva ämnet som sådant och inget mer med det. Har du ett personligt intresse för Mergim? Tänkte eftersom du reagerade så på mina inägg. Har sagt det innan, Jag vet inte om han är straight eller inte men jag TROR inte att han är det.

Om du tagit illa upp så var det inte mitt syfte utan bara att dela mina spekulationer och det är faktiskt tillåtet här!
2021-04-11, 21:50
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Skulle nog säga att man mer använder det i ett inte så seriöst sammanhang och mer för att göra sig lite rolig.
Kan se framför mig om jag och mina syskon bråkar om något riktigt korkat så skulle min far kunna komma med ett stort flin och fråga "kivas ni? 😁"
Tack! Du bekräftar att det används. Då vet jag. 😊
Medlem
DjPuttes avatar
Alltså diagnosen på Nardos är narcissist för AD gå in för att be om ursäkt och det slutar med en monolog om Nardos och hennes hår och egotrippade person, Hade gått in efter ca 15min och lämnat henne där för hon klarar inte av en motgång där det inte det kretsar om hon!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jävla rasist är han Adrian som lägger en sån kommentar om afrohår

Jag hoppas att Instagram går bananas om "rasism" så vi får ut Mösstönten
2021-04-11, 21:51
Medlem
Mouchinos avatar
Är inte Dompa lite lik Sacha Baron (Borat)?
Medlem
Nardos till AD "jag har ju lovat dig förut att inte prata om tjejer och intressen för andra tjejer i huset"
så varför gör hon en stor grej av det NU?
Medlem
När nardos diskuterar.
Fattar duh?
Förrschtår duh?
Asså jag bah
Asså hallå
Fattar duh?
Dom hade fått hämta mej på bår med hjärtstartare efter 30sek samtal med henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
"jag vill bara ta det lugnt och inte pressa fram något"
"jag tar det bara dag för dag och vill bara lära känna alla"
Hur länge kan man dra använda sig av den ursäkten? Tänker ju typ ändå att han har väl varit där i 50 dagar ish, inlåst och är med någon 24/7, hur länge behöver man då för att "lära känna någon?
Han behövde väl inte mer än 1-2 veckor för att lära känna luis? någon vecka mer för att lära känna katti?

Han borde tatuering in den frasen! Samma sak om och om igen! Unbelievable
2021-04-11, 21:54
Medlem
Joel är verkligen dum i huvudet, han ska förstöra alla lekar. Även under militärveckan så vill han avslöja saker som inte ska avslöjas
2021-04-11, 21:56
Medlem
Emelie sa väl till judith: (efter 25frågan) "är det jag själv" judith svarade nej.
2021-04-11, 21:56
Medlem
JAG vet att steph åker sorry för spoil
2021-04-11, 21:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Emelie sa väl till judith: (efter 25frågan) "är det jag själv" judith svarade nej.

Yes det stämmer, hon frågade det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in