Citat:
Det här är typ tredje gången (bara idag) som du tar upp och spekulerar om hans sexualitet och Mergim har inte diskuterat om sin läggning idag med någon....så varför är det så väsentligt för dig att veta om han är straight, gay eller in denial? har du intresse för honom?
Vad är det för fel med det då? Det är ju han själv som drar uppmärksamheten till det då han stigmatiserar sin egen läggning genom att säga en sak och göra en annan. Nej jag har inget personligt intresse för honom lika lite som alla andra här inne har det men eftersom de alla frivilligt valt att medverka i BB så har man väl rätt att spekulera. Varför är det så fel? Man har rätt att fundera och det är väl klart om Mergim "öppet" kroppsligt visar tecken på att han är intresserad av killar så är det klart man undrar varför han inte lika gärna kan säga det?
Min bror är homosexuell och han gjorde likadant men mådde skit och familjen misstänkte det långt innan han berättade det. Först när han berättade det för min Mamma så kunde han börja leva på riktigt. Alla kanske inte har föräldrar som accepterar att ens barn har en annan läggning än det som anses "normalt" men jag menar det jag säger att, spelar ingen roll hur mycket man försöker "säga" att man är något men om man ändå gör tvärtom då det är det sistnämda för mig som är svaret.
Ja man får de vibbarna från Mergim och det kanske är för att jag känner igen det så väl. Försök inte få det till att jag har fördomar för då är du helt fel ute då jag själv har en bror som valt att leva som homosexuell och jag älskar honom så, så otroligt mycket och är en underbar människa. Varit med honom så många gånger på gayklubbar under min uppväxt och senare i livet och fått privilegiet att få träffa alla de vackra individer och det har lärt mig så mycket.
Så nej har inget intresse så för Mergim men själva ämnet som sådant och inget mer med det. Har du ett personligt intresse för Mergim? Tänkte eftersom du reagerade så på mina inägg. Har sagt det innan, Jag vet inte om han är straight eller inte men jag TROR inte att han är det.
Om du tagit illa upp så var det inte mitt syfte utan bara att dela mina spekulationer och det är faktiskt tillåtet här!

så varför gör hon en stor grej av det NU?