2021-04-11, 20:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du har inte följt med från början av konversationen det märks. han ljög 100%
Albanen väcker riktigt onda känslor som jag inte trodde fanns inom mig. Det som kommer från honom är ren odska. Han spyr ut den och förmultnar allt som finns omkring.
2021-04-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Albanen väcker riktigt onda känslor som jag inte trodde fanns inom mig. Det som kommer från honom är ren odska. Han spyr ut den och förmultnar allt som finns omkring.
Mig med när han ljuger, jag hade örfilat upp honom ifall han var framför mig just nu.
2021-04-11, 20:55
Medlem
Citat:
Du har inte följt med från början av konversationen det märks. han ljög 100%

Det är exakt så han gör, planterar irritationer här och var, han skulle aldrig säga något högt i gruppen för då blir han avslöjad direkt
2021-04-11, 20:55
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Tills han ansöker om besöksförbud det är helt otroligt hur desperat horan är.

Ja och som tidigare sagt, tänk om det var ombytta roller. Killen skulle bli utkastad ur huset. Det är helt otroligt vad som utspelas.
2021-04-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Go rövsvett på Jackie!
Det är steffi väl?
2021-04-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad sa Nardos till Adrian innan han sa till henne om dusch grejen??

Han vart på dåligt humör när han skulle tävla i lekarna innan, då passade det sig inte att någon annan gapade runt han när det var hans tur. Men när andra skulle tävla så skulle han absolut kasta bollar över deras huvuden.
2021-04-11, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Det är exakt så han gör, planterar irritationer här och var, han skulle aldrig säga något högt i gruppen för då blir han avslöjad direkt

+1 han är så jäkla toxic
2021-04-11, 20:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Nope! De finns kvar! Och nej, verkligen inte. Var ironisk om Skånes bästa krog... De är ett svenskt familjeföretag med två michelinstjärnor (dock har inte Juddan Da Chief jobbat där).
Undrar vilket restaurang Merkim menade är skånes bästa.

Jag vet mycket väl vilken restaurang Vollmers är. Känner på håll bröderna som startade den.
Jag läste sedan att de gick i konkurs på grund av Corona. Den har aldrig ägts av albaner. Jag trodde du visste var albanens syrra hade sin krog då du kommenterade deras exklusiva pizza med koriander.
2021-04-11, 20:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Mig med när han ljuger, jag hade örfilat upp honom ifall han var framför mig just nu.
Lätt Malmen, lätt.
2021-04-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Precis, minns inte exakt om han gjorde liknande förra året, men det kan förklara att han inte har många vänner, en falsk liten horunge
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ja och som tidigare sagt, tänk om det var ombytta roller. Killen skulle bli utkastad ur huset. Det är helt otroligt vad som utspelas.
Exakt det är så jävla fel, men som sagt jag hoppas att hon blir så avhyst att hon lämnar självmant!!
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lätt Malmen, lätt.
Bor du nära sthlm? tänkte plocka honom men iofs han lär ju komma upp till sthlm om han skall besöka de andra
2021-04-11, 21:03
Medlem
basiss avatar
Så klart Mergim såg till att få ett snack med Nardos på tu man hand 🤮 Fan vad han luskar och triggar henne att göra saker som hon inte vill....
2021-04-11, 21:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Precis, minns inte exakt om han gjorde liknande förra året, men det kan förklara att han inte har många vänner, en falsk liten horunge

Exakt det är så jävla fel, men som sagt jag hoppas att hon blir så avhyst att hon lämnar självmant!!

Bor du nära sthlm? tänkte plocka honom men iofs han lär ju komma upp till sthlm om han skall besöka de andra
Haha.
Göteborgare, men hade fan nästan hjälpt dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in