2021-04-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Blir så irriterad ”dom som inte äter champinjoner då”
Förstår om man har allergier som man vill folk ska anpassa sig till men man kan inte bege att folk ska anpassa sig efter vad man tycker om och äta.

Iallafall inte när det produktionen har valt mat
Instämmer. Den vegetariska pizzan med svamp på dög inte åt Narcos så då krävde hon att få kebabpizza. I princip all krian jag någonsin ätit från pizzerior har varit kebab med grisköttet, då fungerade helt plötsligt det. Här är det ju dessutom BB som bestämt menyn så vad fan ska Judith och övriga göra.
Medlem
Mergim markerar revir och lägger sig på Adrians sängplats.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tillägg: Tjuvalbanen arbetade ett tag extra som bartender, lägg märke till ett tag 😎

Typ en halv kväll innan han blev kränkt, började kåååka, skällde ut gästerna och kastade drinkar på dom.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim markerar revir och lägger sig på Adrians sängplats.
Djur har det beteendet.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
De jag inte gillar i huset är AD, Madde, Joel, Mergim och Lill Vickan.
Hur ofta är jag off-topic? Är jag det för att jag inte gillar Lill Vickan?😀 Hur tänker du?
Soft? Har inga som helst tankar på att vara ”soft” här. Har du?😀
Uppskattar att du sett igenom Lill Vickan, fortsätt ditt korståg, jag står bredvid med pom-pom och hyllar dig.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Mergim samma dag han kom in i huset : "Asså jag är mest vuxen hääär"

Mergim nu: "Det är så skönt att bo hemma och få lön från sociala medier... men mamma betalar mina fakturor"

....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Instämmer. Den vegetariska pizzan med svamp på dög inte åt Narcos så då krävde hon att få kebabpizza. I princip all krian jag någonsin ätit från pizzerior har varit kebab med grisköttet, då fungerade helt plötsligt det. Här är det ju dessutom BB som bestämt menyn så vad fan ska Judith och övriga göra.

Hon är så extremt jobbig, hon får fan skärpa sig. Hela veckan har hon blivit så bortskämd med mat medan resterande har behövt äta ärtsoppa
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Både jag och Grodis nämnde ju detta faktum igår och att det kändes som att det var lite väl ”lämpligt” med Julia igår.
Yep. Jag följer Jullan och hon verkar vara på toppenhumör.
Notera dock att om hennes mamma är i den sista fasen är det naturligtvis tragiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Samma här med färsk parika på sidan om!
Jag med. Särskilt med tanke på att tillbehören är klyftpotatis och hemslagen bea.
2021-04-11, 17:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Både jag och Grodis nämnde ju detta faktum igår och att det kändes som att det var lite väl ”lämpligt” med Julia igår.

Ja och att hon valde att nämna sin Mor som anledning är ju rimligt då hon faktiskt är sjuk på riktigt och måste komma på någonting för att som mullvadar inte avslöja BB:s planer.
2021-04-11, 17:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Nu minns jag. Han jobbade på den bästa krogen i Skåne (hans syrrans man) där han hällde upp öl. Restaurangen är i toppklass och de har t.o.m en pizza med koriander
Nä annat ställe som där han inte får sätta sin fot mer.
2021-04-11, 17:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Typ en halv kväll innan han blev kränkt, började kåååka, skällde ut gästerna och kastade drinkar på dom.

MVH/Gnomegirl.
Å råkade få med sig kvällens kassa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in