2021-04-11, 17:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vet inte exakt, men folk här har sagt ”i timmar”. Förstår inte hur fyllda paprikor tar sådan tid, jag har gjort det på 45 min förut med tillbehör.
Fyllda paprikor!!😁 Är det nån 70 tals middag dumjäveln kokar ihop?
2021-04-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vet inte exakt, men folk här har sagt ”i timmar”. Förstår inte hur fyllda paprikor tar sådan tid, jag har gjort det på 45 min förut med tillbehör.

Herregud, blir bara så irriterad på att Judith och dom andra är mer eller mindre tvungna till att faktiskt laga mat och hon står där och envisas om att göra klart sina fyllda paprikor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Blev Adrian mordhotad av Mergim nu eller varför censur
Eller om judith/jackie lackade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
"Stuvade nångting", ja det kallas för champinjonstuvning "Michelinkocken" !
Haha, tänkte på det med. Dessutom har de ju för fsn en meny framför sig, det står väl där antar jag.

Undrar om BB läxar upp Jackie nu och säger åt henne att lämna köket omedelbums. Paprikorna kan hon också ta med sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fortsätter du så kommer du bli avstängd från denna tråd då du hela tiden går off topic så ta varningen på allvar.

Du är verkligen inte soft för fem öre, det enda jag ser i dina kommentarer är off topic-trams eller hat mot emelie, endast dessa saker, ständigt upprepande samma sak, folk tröttnar.

+1

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis, kan hon inte bara anpassa sig lite. De kan väl äta det hon tänkt till lunch imorgon istället.

Ja exakt, speciellt då detta bestämdes av BB.
Extremt jobbigt och ha henne i vägen så
2021-04-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Eller så har du för höga tankar om produktionen.

Kan också vara så att den som skrev brevet satte en regel om att det faktiskt är slut med griskött framöver för att inte alla i huset äter det, och en annan förvirrad jävel gick och inhandlade det ändå.

Inte helt omöjligt scenario.

det kan det vara, men det är ett roligare scenario om produktionen trollar med dem så jag hoppas på det..
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han jobbar som tågvärd, och har massor med vänner på utsidan så där har du fel. Att han bara umgås med en gammal Bb- deltagare är ju inte konstigt alls förra årets deltagare var rena rama stolpskotten...
Han jobbar inte som tågvärd, han tar emot klagomål på telefon. Han sade det själv. Möjligtvis hoppar han in ibland. Ingen vill umgås med albanen. Han snackar om ett musikkontrakt där inget kommer hända. Ponne har t.o.m gjort en låt snabbare än pajasen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han jobbar som tågvärd, och har massor med vänner på utsidan så där har du fel. Att han bara umgås med en gammal Bb- deltagare är ju inte konstigt alls förra årets deltagare var rena rama stolpskotten...

Konstigt att det enda man hört om är flertal relationer som gått i kras för att han är så jävla toxic. En enda bild på en "vän" på Instagram och kollar man så följer de inte varandra längre Sen hans kollegor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fyllda paprikor!!😁 Är det nån 70 tals middag dumjäveln kokar ihop?
Det låter som det. Hon stod och viskade i en ”sås” där basen var smaksatt cream fraische. Här har jag ändå lite mer tilltro till Michelin-kocken Ojudith.
2021-04-11, 17:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag skrev ett inlägg här om det när han la ut den storyn.

Jaha, måste ha missat det om det inte var det gamla han la ut i samband med att hon åkte ut? Han har ju försvarat henne efter det.
2021-04-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hon har bara en fot

Förhoppningsvis har hon inte behövt laga maten med fötterna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in