2021-04-11, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hur rik är tati i egentligen i dubai hela tiden och åker på lux yachter

Citat:
Ali khan styr dubai nu ocksö....

Citat:
Tati är miljonär

Det är snor billigt att åka till
Dubai nuförtiden pga Covid-19 typ allt o alla åker dit så det är inget speciellt.

Nej han eller de styr inte Dubai, att jag ens orkar lägga ner tid på att skriva det här... men vare sig du vill eller inte så styr de mycket, genererar bra med pengar och har mycket att säga om i den undre världen!
2021-04-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cayennepeppar1
Om vem får bång efter sig? Vad har bång med det här att göra?
Ang hans näsa så fick han näsan a avbiten under ett bråk för ett par år sedan i tumba.
Hahaha av biten näsa vilken nolla. Bång är livsfarlig
2021-04-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Det är snor billigt att åka till
Dubai nuförtiden pga Covid-19 typ allt o alla åker dit så det är inget speciellt.

Nej han eller de styr inte Dubai, att jag ens orkar lägga ner tid på att skriva det här... men vare sig du vill eller inte så styr de mycket, genererar bra med pengar och har mycket att säga om i den undre världen!
Nej e de inte
2021-04-11, 12:52
Medlem
Citat:
Nej e de inte

Alltså jag får magsår av att läsa allt de skitet du skriver. Snälla nån, är det för mycket begärt att använda ”.,?!”? Du kan åtminstone kolla det du skriver innan du trycker på ”skicka svar” behöver nästan en tolk för att förstå vad du skriver.
2021-04-11, 16:12
Medlem
Tacofiestas avatar
Vad är Yasins motiv till att hjälpa/beställa kidnappningen?
2021-04-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ali khan styr dubai nu ocksö....

Hahahah de styr verkligen inget i Dubai inte ens i Gbg de styr knappt de är bara många de de som är grejen de styr knappt Angered ska de styra Dubai?
2021-04-11, 18:31
Medlem
Citat:
De styr dubai nu

Hahaha är du deras fan eller alikhan är ingenting mannen de e luffare de ba dem e många mannen en av dem satt inne för mord i gårdsten 2007-2008 han kom ut för ett par år sen mannen kille frågar 18åringqr i klubben om lite coks
2021-04-11, 18:37
Medlem
Citat:
Sug min kuk tati äger dubai larre e död

han kommer aldrig äga dubai han vågar inte ens köra mot storspelare, han och hans släkt borde testa att ta över något vi får se hur länge dom klarar sig
2021-04-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
han kommer aldrig äga dubai han vågar inte ens köra mot storspelare, han och hans släkt borde testa att ta över något vi får se hur länge dom klarar sig

Haha äger Dubai ? Den var bra. Enda anledningen de alla åker dit är för det är enda stället de kan gå runt i dyra saker utan att riskera bli rånade. Ingen äger Dubai så sluta dröm. Om du så nyser på åt fel där ligger du risigt till. De skiter i Tati och hans tuttar där nere.

Vart i Dubai tro mig. Där är det ingen som leker gangster. De åker dit för att koppla av all stress.
2021-04-11, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
hållkäften om den här fitt tati han är ingen han sitter o jiddrar med polisen för han vet själv han vågar aldrig öppna sin mun mot en större spelare. han är ingen han har bara en stor släkt där vissa är kriminella resten e misslyckade torskar

se upp till dom riktiga grabbarna. och vem fan e farre och yasin de är skämt båda två. yasin istället för att köra mot dp och de andra han sitter o lurar ut einar hahahahahahahahah

Yasin lurade Einar för han skulle få en jappning i Uppsala på han Sebbe. Shottaz/flg är typ samma gäng nu men flg e horer de startar onödiga konflikter istället för att köra mot dp o hsl helhjärtad
2021-04-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Yasin lurade Einar för han skulle få en jappning i Uppsala på han Sebbe. Shottaz/flg är typ samma gäng nu men flg e horer de startar onödiga konflikter istället för att köra mot dp o hsl helhjärtad

hahah ändå de har inte klippt sebbe och varför försöker dom ens på han. dom gjorde klippa shacki/dumle sebbe har inte ens rört ngn i flg
2021-04-12, 00:11
Medlem
Citat:
Sug min kuk tati äger dubai larre e död

Menar du larre från Uppsala?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in