2021-04-11, 10:29
Medlem
Pedram ställer sig först i bajskön. Det händer inte ett skit.

HELLOOOOOOOOOOW
2021-04-11, 10:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Japp. Gå in på kanalen Directors Cut, verkar vara avbrott i de andra kanalerna just nu
Precis. Tackar för hjälpen och nu verkar jag hittat rätt.
2021-04-11, 10:32
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Han har sagt att han inte vill ha något inne i huset.
Han har sagt nej till att sova med henne.

Vad är oklart?

Problemet ligger hos den som är kär.
Varför ska inte den personen kunna förstå ett vänligt avvisande?

Jag tycker att han är snäll mot Madde när han vänligt men bestämt har sagt flera gånger "Inte här" "Inte nu".

Om han hade sagt så här:
Nej tack jag vill inte vara med dig, sova med dig eller ha något mys i huset då hade hon brutit ihop och lämnat huset och sedan ångrat sig resten av livet.

Han har sagt att de kan ses på utsidan ensamma.
Då kan man vara nöjd med detta.

Såg du hatet Alex fick när han i var och varannan mening sa komplimanger till Emelie.
Då lät det så här:
"Haha lägg ner" "Hon vill inte ha dig" "Men sluta ditt äckel" mm
Och hon sa ingenting alls utan bara drog sig undan från honom.

Tell me the difference?

Vill inte ens kommentera om dom här två söttrollen.
Men jag måste hålla med!

Han är en hal orm och han står inte högt hos mig men det är sant det du säger.

Sluta tuttinutta med mmmmm madde och inse att hon igentligen är lika sliskig som Alex om inte mer. Hennes vackra utsida har lyckats förtrolla alla sunkigt snuskiga gubbar här inne. Hade Jackie haft ett liknande beteende så hade det vart andra toner på er pervon.
2021-04-11, 10:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian börjar kännas som Lennie nu.

En äldre man som är smygbög, leker med en ung smygbög Mergim och deras ledare Nardos som påminner om Amilia. Både Nardos och Mergim är kära i Adrian vilket Mergim och Amilia var i Lennie. Får Flashbacks från förra säsongen.
Visst får man!

Adrian är ju Mergims nya utvalda bögvän, precis som Lennie var i fjol.
Och Nardos en ny uppdaterad, ännu vedervärdigare och och efterblivet skrikande Amilia 2.0

Dom är ju precis lika vidriga nu som förra året asen i rosa rummet, och hånar (varje kväll nu) några stackars utvalda svaga individer i gruppen (Madde och Tjackline).
Speciellt nu när äcklet Mergim slingrat sig in där.

Allmänt skitsnack om dom andra dårarna, tex i bikten har jag verkligen inget emot, tvärtom!
Men vuxenmobbning är osmakligt, och jävligt fegt.

Och det andra sovrummet är som naiva och roliga Rainbow (fast med en psykotiskt kåt och extremt jobbig Megladon).
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-11 kl. 10:42.
2021-04-11, 10:33
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Japp. Gå in på kanalen Directors Cut, verkar vara avbrott i de andra kanalerna just nu
En fråga till. Ska man sitta och trycka själv för att följa det som händer eller visar kameran automatiskt var det händer något? Har aldrig gjort nåt sånt här tidigare och tittar bara på TV-sändningen.
2021-04-11, 10:35
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
En fråga till. Ska man sitta och trycka själv för att följa det som händer eller visar kameran automatiskt var det händer något? Har aldrig gjort nåt sånt här tidigare och tittar bara på TV-sändningen.

DC följer det mest intressanta sen får man själv byta om man hellre vill följa något i ett annat rum.
2021-04-11, 10:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
LYSTRING!

Glöm nu fan inte bort att ni kan rösta fler gånger, genom att rösta både via Cmore och TV4Play!
2021-04-11, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
LYSTRING!

Glöm nu fan inte bort att ni kan rösta fler gånger, genom att rösta både via Cmore och TV4Play!

Tack jag röstar ut Judith!
2021-04-11, 10:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
LYSTRING!

Har två konton på tv4 play och lagt två röster på Steff samt en på Simon.
2021-04-11, 10:47
Medlem
Citat:
LYSTRING!

Jag får inte röstningen att funka, har fortfarande ”tack för din röst //Katti” (JA jag röstade kvar Katti) i röstningsdelen av appen! Gaaah jag som vill ha ut Judith hdaaghhhgfdssaaskkkhh
2021-04-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Jag får inte röstningen att funka, har fortfarande ”tack för din röst //Katti” (JA jag röstade kvar Katti) i röstningsdelen av appen! Gaaah jag som vill ha ut Judith hdaaghhhgfdssaaskkkhh

radera den och installera igen så brukar det funka
2021-04-11, 10:49
Medlem
__Alez__s avatar
När ska man kunna få rösta? Stör fortfarande Katti som inte ens var den senaste jag röstat på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in