2021-04-11, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tror vi Adrian kommer slakta hela stekpannan med köttfärssås själv?

Ja de skulle icke förvåna, han har väl krängt alla Billys själv vid detta laget
2021-04-11, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dom har håller på lite smått flera dagar , blir mer och mer
Jo jag vet. De har ju hållit på varje dag den här veckan typ. I alla fall sedan Dompa blev general och fick vara med på festerna.
2021-04-11, 01:05
Medlem
icons avatar
Adrian känner extas och undrar vad det är som händer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Det är synd om henne samtidigt som man mer och mer ser hur hon inte passar in.

Dompa sa ju själv tidigare idag att efter hans första födelsedagsfest ”ändrade” han ditt beteende lite och var lite mer återhållsam för att kunna anpassa sig till den redan befintliga gruppen. Om Tjackisen hade haft lite känsla hade hon kanske lyckats.

Nä fy fsn! ”Nu kommer jag bryta mot en regel och börjar sjunga” 🤮🤮🤮🤮INGEN SV ÖVRIGA LÅTSADES OM HENNE!
Är ju det som är skillnaden på henne pga Dompa – han besitter den sociala kompetensen att anpassa sig. Men hon förstår inte att hon är off. Hon förstår säkert att hon är UTANFÖR, men inte varför.
Medlem
__Alez__s avatar
Fin sista måltid av Judith i huset.
Medlem
Rudiebois avatar
mmm mMadde bredvid AD, som sig bör.
Hon lär sig aldrig
2021-04-11, 01:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Madde är återigen obehagligt närgången AD
Ge upp nån gång. Du har riktiga män som grodan, som väntar på dig här ute

Yummie Yummie
Groda vänta.

På tal om vänta. Kan vi få se annat än det händer i Köping.
20 000 streams varje dag. De måste erbjuda oss annat. En vanlig allsvensk match drar normalt lika mycket men ger valuta för pengen. Vi erbjudas putta burk. Sätt blytunga kedjor på skiten och skicka in ett par fångar från ett afrikanskt fängelse som också är sexförbrytare, eller Uber chaffisar blir ju samma. Ärtsoppa känns lyxigt. Toaletten ligger i deras rum, likaså all hygien. Vi kan la börja där nånstans.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde blir en helt annan person bredvid Adrian. Hon blir så tillgjord, garvar STORT åt allt, känns på tårna hela tiden ifall han råkar titta på henne så hon ska hinna titta tillbaka.

Nä. Det får vara bra nu. Kan Nardos fria till Adrian så lämnar de huset via nödutgång och drar till Eritrea båda två och puttar burk i någon by i bergen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Det är synd om henne samtidigt som man mer och mer ser hur hon inte passar in.

Dompa sa ju själv tidigare idag att efter hans första födelsedagsfest ”ändrade” han ditt beteende lite och var lite mer återhållsam för att kunna anpassa sig till den redan befintliga gruppen. Om Tjackisen hade haft lite känsla hade hon kanske lyckats.

Nä fy fsn! ”Nu kommer jag bryta mot en regel och börjar sjunga” 🤮🤮🤮🤮INGEN SV ÖVRIGA LÅTSADES OM HENNE!

Fattar din känsla över den händelsen och delar den men fan vad plågsamt att hon kör på medan andra tänker tankar om sången ...
2021-04-11, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är ju det som är skillnaden på henne pga Dompa – han besitter den sociala kompetensen att anpassa sig. Men hon förstår inte att hon är off. Hon förstår säkert att hon är UTANFÖR, men inte varför.

Alltså, hade Steffi på rostad lök på sin mat? Hon har verkligen de konstigaste kombinationerna jag har sett.
Medlem
Rudiebois avatar
öltunnan Simon sniffade till sig käk. Mmm. Tunna.
Medlem
Nardos sa att hon vill visa alla att hon uppskattar de. Därför krama hon alla och sa fina ord

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in