2021-04-10, 23:57
Medlem
svepets avatar
Ganska nedvärderande att hela tiden säga "fattar du" och "förstår du" till dem man pratar med.
2021-04-10, 23:58
Medlem
Shtre1s avatar
Offerkofta är ett billigt sätt att få uppmärksamhet. Så tradigt att titta på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian "Jag vet inte varför men när jag ser Mergim får jag sånt medlidande"

I wonder what it might be ..
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fasen jag skrattar varje gång jag ser och läser dig.
Woa, nu ser jag sekten. Praktarslet får känslor när Mergim är ledsen men märkligt att han inte får känslor när Madde lipar. Det gör honom till den patetiska och fulaste människa jag någonsin har sett.

Är villig att hålla med dig.
Kanske inte bara Simon som döljer sina fjoll-skelett i garderoben?
Nu blev det snarkfest.
Precis som jag tidigare ikväll hade räknat ut.
2021-04-10, 23:59
Medlem
Babbazones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian "Jag vet inte varför men när jag ser Mergim får jag sånt medlidande"
Jo men det beror nog på angående Mergim,att han kom in som han gjorde. Mergim är skön, men vad gör han i denna säsong? När de (från förra säsongen) kom in så var bara tanken att skapa kaos. Det behövdes inte. För bb var det en nödvändighet för att få fler tittare. Så himla mkt tjöt o skit som hänt sedan de kom in. Tjena.
Senast redigerad av Babbazone 2021-04-11 kl. 00:01.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbazone
Ja

Nu är jag lite smått förvirrad. Svarade på ett inlägg där jag trodde du syftade på Adrian för det inlägget du svarade på handlade om honom, men du menade Simon. Hehe.

Nåväl. Blev chockad när jag för en stund trodde att Adrian hånglat med Joel och skulle yttrat orden ”nu har man fått kyssas på riktigt”, betydligt mer chockad än jag blivit om Simon kommit ut som bi/homosexuell.
Medlem
De sitter och snackar i godan ro medan Jackie ligger död i poolen https://imgur.com/NI36S77

edit: okej fick dåligt samvete nu
Medlem
Mouchinos avatar
Varför måste AD prata om att hur han vill visa medkänsla osv och det låter inte bra. Som att han vill framhäva sig själv Plus det finns flera inne i huset som behöver medkänsla, som Jaqie och hon är inte den som gråter eller visar det på samma sätt. Den kvällen hon var ledsen och pratade om sin Mamma i sovrummet så såg jag inte AD visa någon medkänsla? Får en känsla av att AD smörar och fjäskar för de som kan ge honom något.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Ganska nedvärderande att hela tiden säga "fattar du" och "förstår du" till dem man pratar med.

Håller med.
Förstår du?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Åh fyfan vilken mardröm det var

Alla satt tysta med fejkade leenden med tårar i ögonen och hoppades tjattrandet skulle ta slut

Kan inte få ut hennes vidriga, tillgjorda fake-skratt ur huvudet
Än hur jävla vidrig hon var tycker jag Nardos är värre, mycket värre och Judith i Amilia klass (eller ok, ett litet snäpp under?)

Amilia skrek i allafall inte konstant som en galen auktiosutropare, och hennes evighetmonologer var ju som att lyssna på en jävla ljudbok jämfört med Nardos ohyggliga försök till konversation, som är ett sånt fruktansvärt uselt och upprepande ordbajsande att man bara vill hoppa i badkaret med en osäkrad och oisolerad trefaskabel som sällskap.
2021-04-11, 00:00
Medlem
upptagetvardets avatar
Vilken stenbubbla lever Simon i? Hur gammal är han egentligen? Vet inte att det är olagligt med homosexualitet i många länder..
2021-04-11, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svepet

Funderar på om denna företeelse ändå i grunden kommer från SFI-lektioner har liksom nötts in i all välmening till att bli normaliserat tal i segregerade områden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in