2021-04-10, 23:45
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Asså jag älskar flashback! Ni är fanimej ett gäng komiker hela högen! Har inte skrattat så mycket på länge, tack

you're welcum
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha vi kan dela taxi till akutpsyk isf<3 jag behöver obvi också åka dit

Givetvis Moder! På riktigt.... vi har överlevt TVÅ (capsade jag rätt? Haha) Big brother säsonger med corona och över ett år med sociala distansering. Ett under att vi inte varit på väg tidigare<3
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Finns få tillfällen jag gillar dig, grodjävel. När du pratar om Majsan gör jag det.
Ehum. Monstret skulle fånga en fluga och naturligtvis sitter flugjäveln på glaset och naturligtvis måste hon fånga den och naturligtvis så välter hon glaset och naturligtvis tittar hon frågande på mig och naturligtvis får jag kräla på golvet med 2 kilo papper. Phew.
2021-04-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men jag cringar sönder! Finns inget sensuellt eller eggande i Emelies kyssteknik.
Missade detta moment pga gick och duschade

men jag skrev typ under deras första hångel att jag är lite av en hångelexpert, och att Emelies hångel ser så jäääävla omysigt ut
2021-04-10, 23:47
Medlem
Babbazones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kanske det. Tycker det är en så konstig grej att säga. Lite "hade jag haft känslor hade jag uttryck dom" Men jag kanske är hård
Ja så sant. Nu är jag också tveksam. Han väljer ändå att hångla med Joel o säger att nu ska man få kyssas på riktigt.
2021-04-10, 23:48
Medlem
Ni som tjatar om att produktionen kommer se till att Nardos vinner. Ni måste ju va helt dumma i huvudet tror allt är riggat och så. Fatta nu för en gångs skull. Ni behöver inte tjata om att allt är riggat och klart att Nardos kommer vinna. Fatta att Tanja kommer vinna och det visste alla sen första ggn Tanja klev in i huset. Sen kan ni säga vad fan Ni vill men så är det. Tanja vinnare bb 2021 och jag hatar det
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ehum. Monstret skulle fånga en fluga och naturligtvis sitter flugjäveln på glaset och naturligtvis måste hon fånga den och naturligtvis så välter hon glaset och naturligtvis tittar hon frågande på mig och naturligtvis får jag kräla på golvet med 2 kilo papper. Phew.

Hade krälat åt dig grodfan. Hade till och med agerat soffbord å dina vägar.
Undra vad Emelie känner mot bajsbryggan sin, just nu? The real deal Dompa lööööööv.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Haha ok, jag låter dig återgå till din spillda Guiness. Testar lyckan hos nästa person. Det var sektmöte mellan Steff, Narcos och AD.
Nejdå. Allt är rent och nu dricker jag från burken
Återgår till BB. Kan inte missa Steph som ger våra vänner råd. En brevbärare har allt som jag aldrig får.
2021-04-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som tjatar om att produktionen kommer se till att Nardos vinner. Ni måste ju va helt dumma i huvudet tror allt är riggat och så. Fatta nu för en gångs skull. Ni behöver inte tjata om att allt är riggat och klart att Nardos kommer vinna. Fatta att Tanja kommer vinna och det visste alla sen första ggn Tanja klev in i huset. Sen kan ni säga vad fan Ni vill men så är det. Tanja vinnare bb 2021 och jag hatar det

Du har då inte lagt märke till vem DC och veckoavsnitten den senaste veckan haft fokus på.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30

Ok bibbz..
Lugn nu och återgå till försonings-knull med flipp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbazone
Ja så sant. Nu är jag också tveksam. Han väljer ändå att hångla med Joel o säger att nu ska man få kyssas på riktigt.

När hånglande han med Joel? Eller syftar du på Simon nu?
2021-04-10, 23:50
Medlem
Snälla hata mig nu d e ok

men jag ÄLSKAR när de sjunger trollsången

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in