2021-04-10, 22:21
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hörni

Juddan in the mouse

🤮🤮🤮
2021-04-10, 22:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Tror ni det är något på gång mellan Adrian & Tanja?

Nej det tror jag inte utan jag tror mer att AD har förstått hur stark Tanja är och hur populär hon är och utnyttjar det för kommande nomineringar. Fångar han hennes hjärta så kommer hon visa lojalitet precis som de andra han kurtiserat kommer att göra. Han går bara så långt tills han har henne på kroken för att sen backa. Det är vad jag tror men kan ha fel också.. Du vet, snillen spekulerar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
hon verkade prata med Joel och Mergim om sitt jobb och sin bransch tidigare så det vore ju en trevlig omväxling för henne jämfört mot andra festkvällar

Rädd att det vanliga samtalsämnet kommer tillbaka vid sängdags och alla ska sova där de brukar..
Medlem
Ridnes avatar
OMG Simon och Steph ensamma i DC?!?! Undrar hur många sekunder de får.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fick något form av Tjackie-moment och har sprungit runt och fuldansat och twerkat (på riktigt, ingen Nardos-"twerk") medan jag städat senaste timmen.

HAR DET HÄNT NÅGOT KUL I HUSET eller kan jag fortsätta med min one woman show för mina stackars grannar som sitter och kollar på tv mitt emot mitt fönster?

Om du inte är hetero friar jag till dig här och nu
2021-04-10, 22:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag älskar Simons humor,hans obryddhet och jag tror han är en fin person men han måste jobba på sitt utåtagerande när han blir frustrerad. Inget fel att visa känslor, även negativa men det blir fel när han ger sig på andra och med det kommer hans ångest bara bli ännu värre. Som jag nämde tidigare så tycker jag att de som är i hans närhet just då i hans frustration och när han går loss på någon ska sluta skratta och ge honom uppmärksamhet för det matar bara på ännu mer. Jag såg Steph göra tummen upp åt hans beteende och det är otroligt dumt för det hjälper inte honom ett skit! När han lugnat sig så lyssnar han ju och vet att han gjort fel men han måste se sin egen del och att det inte är någon annans fel när han förlorar en tävling och att det inte är hela världen. Att se sig själv hur han ser ut i andras synvinkel.
Håller med. Problemet är ju att han får som ett adrenalinpåslag när spänningen kommer, vilket faktiskt även påverkar mig ibland! Man vill, för det händer något! Men det är jävligt sant att det man egentligen behöver är någon som hjälper en att komma tillbaka till normalläge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja, såg det också. Må Madde slippa AD-snack ikväll.
Emelie startar nog snart någonting ska du se...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAHAHA, åh. Den videon från nattkameran någon delade när hon ilsket glor i mörkret med ungefär den där uppsynen för att någon minut senare kravla sig upp ur sängen och hasa sig ut ur rummet med tishan fast i trosan. Otrolig.

Queen Katti
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Kul att se dig där!

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAHAHA, åh. Den videon från nattkameran någon delade när hon ilsket glor i mörkret med ungefär den där uppsynen för att någon minut senare kravla sig upp ur sängen och hasa sig ut ur rummet med tishan fast i trosan. Otrolig.
haha ja det fanns en tendens att de fastnade kläder i den platta tantaröven
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej det tror jag inte utan jag tror mer att AD har förstått hur stark Tanja är och hur populär hon är och utnyttjar det för kommande nomineringar. Fångar han hennes hjärta så kommer hon visa lojalitet precis som de andra han kurtiserat kommer att göra. Han går bara så långt tills han har henne på kroken för att sen backa. Det är vad jag tror men kan ha fel också.. Du vet, snillen spekulerar!

Jag tycker dina spekulationer låter mycket rimliga.
2021-04-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Sånt gap och skrik och tjoande över lite chips och snask.

Vore rimligt om det var tits och dask.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in